K3nt_ Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 hva er god pris? er prisen riktig er jeg interisert Siter Hilsen K3nt_ Mitsubishi-Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pirex Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 250,- Siter Audi Allroad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Jeg er med.. Så kan jeg gi tilbake bøttene jeg adopterte til bilvask^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pirex Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Alle som er int kan bare sende en pm. Siter Audi Allroad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 flott jeg ikke er blakk :( (siviltjeneste) Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pirex Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Tar uansett noen uker før det er i norge, så du har tid på å spare :p Siter Audi Allroad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 da hiver jeg meg på! :) Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Jeg er også intressert Pirex.. Har 7Gallons.. Og det er ikke helt det samme.. De er for store Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Hiver meg på:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arevb Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 jeg også Siter Meguiars :) En bil og du er hekta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pirex Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Høres bra ut. Kan også lage en "pakke" om det er ønskelig. Med f.eks bøtte, såpe, Shmitt/LC mitt Siter Audi Allroad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meguiar`s Fan Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Det er å få Chemical Guys Bøtter oxo :D Ett par slike er jeg fysen på. :D Håvard Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pirex Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Skal sjekke om de har noe ;) Siter Audi Allroad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 Det er å få Chemical Guys Bøtter oxo :D Ett par slike er jeg fysen på. :D Håvard Hva er forskjellen på Grit Guard-bøttene og de fra Chemical Guys? Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeDDz Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Lurte litt på en ting ang. maskin polering.. Brukte gul pad på roterende maskin igår. Men mens jeg holdt på, så klumpet #M82`n seg litt og festet seg litt til lakken mens jeg holdt på. Noen som har vært borti dette? Skylles dette for mye produkt på en gang? Bare små prikker. Går bort ved å bruke en microfiberklut.. Men må bare gnikke litt.. Siter - Ford Mondeo 1,8 1998 Prosjektet mitt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/179656-ford-mondeo-blir-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg