sk1rty Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Da har jeg bestilt litt snacks :) 128 oz. Duragloss Aquawax (AW) #951 (Ganske stor flaske) EZ Detail Pinnacle Combo 5 Gallon Wash Bucket Combo With FREE BONUS Meguiars Mirror Glaze #21 Synthetic Sealant Meguiars Mirror Glaze #83 Dual Action Cleaner/Polish Meguiars Hot Shine Tire Spray Pinnacle Liquid Souveran Wax 2 x White Double Precision™ Finishing 4 inch Pads 2 x Green Double Precision™ Polishing 4 inch Pads 2 x Orange Double Precision™ Light Cutting 4 inch Pads 2 x Yellow Double Precision™ Cutting 4 inch Pads Total: $250.89 Så får jeg bare vente på grøssmail, å se hvor mye frakten kommer på... Siter x - 94 Opel Vectra 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Meguiar Nxt Gener. Speed Detailer. 710ml Meguiar Quik Clay Detailing System Meguiar Polish Applicator. Pk. 4 stk. Meguiar's NXT Generation Insane Shine Tire Coating Meguiar Nxt Gener.Tech Prot 710 ml Meguiar Scratch X Ripefjerner. Meguiar Gold Class Liquid Wax 473ml. Dårlig med svar i den andre tråden,så da prøver jeg her. ...Burde dette holde, eller er det noe annet viktig jeg trenger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Bilshampo? Bruker NXT shampoen til Meguiars. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeDDz Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Hvordan er det å få flott shine i hvit lakk? Ikke metallik.. Men klarer man å få god dybde når den er hvit og uten klarlakk? Bilen er ganske pen i lakken fra før av.. Ikke noe Isboks-hvit/Volvo 2-40 farge liksom :) Siter - Ford Mondeo 1,8 1998 Prosjektet mitt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/179656-ford-mondeo-blir-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet August 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Samme som med resten av fargene, vask, clay, rens, poler, beskytt. Hvit er vel en litt vrien farge å få noe voldsom WOW effekt ut av, men den blir blank nok om du renser/polerer den, hvit er i mine øyne en grom "farge" når den er polert, det ser så sinsykt rent/glatt ut etterpå. Fordelen er vel at det ikke syntes så godt med swirls ol på hvit lakk, men det kan være slitsomt å polere en hvit bil da du nesten blir snøblind av å stå og se på den lenge når du jobber. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DjKeh Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Hei. Jeg brukte følgende når jeg polerte og vokset bilen i helgen: Vask: Meguiar's® Gold Class™ Rens: Scratch X Deep Crystal® System Paint cleaner Polish: Deep Crystal® system Polish Voks: NXT Generation Tech Wax® Deep Crystal-produktene påførte jeg med maskin. (Clas Ohlson sin med to hoder, og sonax-puter) Synes resultatet ble bra, men det kan bli bedre! Det er fortsatt en del swirls og småstrek som jeg vil prøve å få bort. Hvilke produkt anbefaler dere meg å kjøpe for å få det lille ekstra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet August 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Det lille extra på den bilen der er vel Pinnacle Liquid Souveran i mine øyne. Funker gull på røde biler. Eller så jo bilen ut som om den var ny, bra jobba der, og du blir sikkert ikke skutt om du legger ut flere bilder eller legger ut en egen post mht pleie av bilen din, altid morro å lese hva andre bruker, prosess ol.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk1rty Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Hvis du hadde hatt litt tire coating/dressin på dekkene dine der, så hadde bilen sett perfekt ut :) Bra jobbet! Siter x - 94 Opel Vectra 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Jeg skjønner ikke egentlig hvorfor folk syns at tire dressing ser så bra ut, syns det ser unaturlig ut jeg.. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 For min del som har svart bil med svarte felger så er tire dressing et must. Siter -04 BMW 320 Cd -84 BMW 323i Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Jeg skjønner ikke egentlig hvorfor folk syns at tire dressing ser så bra ut, syns det ser unaturlig ut jeg.. Det kommer ann på hva du bruker, jeg har adoptert MG #40 til dekka, det er nesten ikke noe blankt, mer en naturlig gummifarge (dekka mine ser nye ut, og de er da noen sesonger gamle) også holder det bra og blir ikke brunt, slik som Autoglym Instant Tyre Dressing.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenRs Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Selges Meguiars Deep Crystal Paint Cleaner og Meguiars Deep Crystal Polish på Autogeek.net? Siter 1999 VW Golf GTI Exclusive 2003 Aprilia RS 125 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet August 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Nei de er ikke der tror jeg, har i alle fall ikke funnet de. Jegard på nett el bilextra har Men om du handler på Autogeek, kan du like gjerne kjøpe deg Duragloss 101 og 105 og 111 det er en mere holdbar combo som er lettere å jobbe med også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenRs Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Er de et bedre alternativ da? Husk at jeg kun jobber for hand, ikke maskin.. Siter 1999 VW Golf GTI Exclusive 2003 Aprilia RS 125 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Ja det er bedre:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg