242-T5 Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Høres bra ut :).. Og slutt med klaginga di på at få følger tråden.. Leser regelmessig jeg ;) hehehe... OK da, det er bra:thumb :thumb :m'm: :roll: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Mange her som bruker øynenen mer enn fingra... Et tips er å følge med på antall visninger... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Har fått gjort ferdig oppløftingen av tunnelen i kveld. Her har vi splittet opp tunnelen og satt på noen brikker for å holde den riktig på mål. Løftet den 6 cm. bak. Sliper innvendig etter sveising. Slik ble det, tror ikke det er godt å se for en som ikke er klar over det. Her ser dere hjulbrønnene etter sveising også. Fortsettelse følger........ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scrat Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 her snakker vi:D blir jævlig bra dette her as;) Siter -67 VW boble (herbie) -78 Volvo 242 V8 -78 Volvo 242 4x4 turbo Sheriff Edition -01 Ford F250 *Powerstroke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Er det ikke slitsomt å ligge slik og sveise? :D Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
(blue)bird Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 hehe! ser ikke så enkelkelt ut det der :spin :tannløs: Siter -Datsun by Nissan Bluebird910 1980 Sedan -Datsun by Nissan Bluebird910 1982 Sedan xDatsun by Nissan Bluebird910 1981 Wagon (RIP) :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 hehe! ser ikke så enkelkelt ut det der :spin :tannløs: Er det rart jeg har vondt i ryggen?:heyyou: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Da var det 15000 visninger:thumb :thumb :disco Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Synes du skal ha skryt for å oppdatere så ofte, og med detaljbilder av alt det du gjør! Skikkelig bra tråd! :D Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikkan Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Jeg er også innom tråden regelmessig for å :pray litt, hehe.. Bygg, du. Ikke bekymre deg for fansen. Vi er her:thumb Siter '76 245 "Grønne lynet" '82 245 '85 245 "Mjølner" '64 DKW F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Takk for det, hyggelig å høre. Tok et bilde av tunnelen innvendig i kveld. Tror dere noen kommer til å reagere på dette når jeg er ferdig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Det så jo nesten ut som den var der fra fabrikk. ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Det så jo nesten ut som den var der fra fabrikk. ;-) Det var det jeg håpet å høre... Håper BT ikke reagerer på det:rolleyes: :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex-850 Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Det var det jeg håpet å høre... Håper BT ikke reagerer på det:rolleyes: :rolleyes: Det tviler jeg sterkt på, det så kjempebra ut! Er nok mange fler som følger med enn du tror! Alex Siter -1995 Volvo 850 -1979 Volvo 242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Det tviler jeg sterkt på, det så kjempebra ut!Er nok mange fler som følger med enn du tror! Alex Hyggelig å høre. Hadde vært morsomt med flere tilbakemeldinger, men det kommer vel når prosjektet begynner å se mer ut som en bil igjen... men har registrert at det er mange inne å ser, så jeg håper de liker det de ser her. Skal begynne å tilpasse M90 kassa i morgen, så det blir vel mer sveising og mere bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg