Mondeo Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 :win I dag har vi for det meste slappet av og kun ordnet den ene hjulbrønnen, har ikke sett hvordan andre har gjort det så vil gjerne ha tilbakemeldinger på hvordan dere syntes den ble..... for høy eller for lav???? . Ble den for høy eller for lav..... eller ble det greit?? Underkanten av bakskjermen altså!! . Endelig en som har løfta hjulbuene:win Den høyden tror jeg blir riktig, men det er litt vondt å se uten hjul Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 :win Endelig en som har løfta hjulbuene:win Den høyden tror jeg blir riktig, men det er litt vondt å se uten hjul hehe....ja jeg måtte jo rette opp feilkonstruksjonen til Volvo:m'm: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo245 Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 he he... hvor har du fått tak i det geniale chassi stativet?? Siter drive safe. drive volvo _-_volvo 245_-_b23 ft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 he he... hvor har du fått tak i det geniale chassi stativet?? Sveiset det sammen med noe rør jeg hadde, ligger mere beskrivelse av det lenger tilbake i tråden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lokar1 Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 dette blir virkelig en fantastisk bil! Vanskelig å se 20" på den men, man får stor tilitt til deg av arbeidet du viser her :) blir sikkert bra, nyyydelig farge til! Siter http://www.bilforumet.no/bilmerker/vw/golf-6/296196-golf-6-plus-modell.html#post2926742 Golf plus 2010 --> [x]toyota mr2 [x]ford focus [x]bmw328i [x]toyota celica [x]toyota corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikkan Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Hvis høyden bak er lik som foran på hjulbuen må det vel være fulltreffer?;) Heng på en forskjerm og ta et helhetsbilde, så ser man vel lettere hvordan det ble! Godt gjort å få det platerent under! Det var nok en møkkajobb ja! Deilig å lese prosjekttråder med ordentlig utført arbeid! -sikkan- Siter '76 245 "Grønne lynet" '82 245 '85 245 "Mjølner" '64 DKW F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Måtte bare se hvordan det ble med felger, så jeg satte på 18" felgene til 850'n og den ene forskjermen for å få et hvist inntrykk, 20" blir 3-4 cm større. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Skal du svinge må du vel løfte buene foran også Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Skal du svinge må du vel løfte buene foran også Må vente til jeg får på fjærbeina før jeg gjør noe der, ikke sikkert det blir den høyden som er på bilde. Kjøpte meg industristøvsuger i dag og den var effektiv, den fjærnet alt av støv både på vegger og gulv uten å få det virvlende rundt i luften. Skulle kjøpt det for lenge siden...:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Skal du svinge må du vel løfte buene foran også Å heve den foran kan umulig bli pent. Må vel holde med å fylle den med hjul? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Å heve den foran kan umulig bli pent. Må vel holde med å fylle den med hjul? Tror jeg er enig med deg der:m'm: :m'm: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.I.Håvik Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Ring for info.Har laga brakketer til 240 og selger desse som sett.Nye. http://www.hrcustom.net Trond inge Tlf 98093460 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 han som jobber på Bil Matriell i Porsgrunn har starta for seg selv nå tror jeg.. Men vet ikke hva det heter men den mannen har peiling på Exsos!! Stemmer det, var å snakket med han i dag så nå blir det rustfritt 3" annlegg. Han sa at dette var ikke noe kina annlegg så det kostet litt mer men kvaliteten var 100. Foreløpig har jeg bare bruk for bakre potte da denne skal felles litt opp i bunnen på koffertrommet, den måtte spesialbestilles så den får jeg ikke før om 14 dager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Liten oppdatering, men det er vel fortsatt ingen som har noe interesse av det men....:shake :roll: Vi har kuttet opp tunnelen fra håndbrekket til over bakaksel og løftet det fra 0 til 6 cm. Det skal etter våre beregninger holde for litt senking... Blir vel ferdig med det på mandag. Er fortsatt på jakt etter bunnpanne til 960. Skal begynne å utvide rundt gearkassa til uken, så jeg skulle hatt bunnpannen klar så jeg hadde kunnet prøvemontere motor med gear, men for prøve å beregne litt utifra bilder som jeg har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Høres bra ut :).. Og slutt med klaginga di på at få følger tråden.. Leser regelmessig jeg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg