Gå til innhold

E-30 big: BMW E34 V12 Turbo.. Film av bremsing og nytt motor prosjekt. 1249HK 1588NM

Ranger emnet


E-30 big

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noe som skjer her?

 

ot:Spekulert noe ang kåpa?

 

Sjer mye her:)

driver å bygger halv bur i bilen nå får å få kjøre drag i helga..

tirsdag la vi inn Launch-control og Anti-lag i mappen..

i morgen skal det monteres nye driv aksler og ny lakka front..

så derfor har jeg liten tid til å oppdatere da;)

 

 

:yak:

INGEN tingen er perfekt orginalt!

 

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns jeg dro kjennsel på en E34 som sto borti svingen her. Blir rått det buret ditt!

Skulle gjerne slått av en prat med deg, men du hadde stikki når vi kom ut igjen. Jeg som stod der med passaten.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, åssn gikk det i helg? Ble det no 10 sekunder, eller var det knekte drivaksler?

 

 

HEY!

Phuuu... litt mye å gjøre om dagen... 100 gjern i ilden sjøl + et kompis prosjekt + SUPER mye på jobben..

 

Nei 10 sec vart det lankt i fra:(

Fikk jo nesten ikke kjørt PGA regn lørdag= ingen drag..

var så vitt jeg fikk testa på lørdagen og da gikk

dritten 11.6sec / 203km/h med en skikkelig dårlig 60 fot..

men er vel tross alt fornøyd... elektonikken med turbo trykk på start turtallet som skulle vere 5000runder svikta så det må gåes over igjen og gjøres skikkelig,og bilen må slippes mjukere i rompa på drag... er vel heller ikke bilen som er ment på slik siden den er altfor tung og ingen tingen er bygd med tanke på vekten,kun komforen:) ....

Stikkakslene hold fint som faan dem,sjøl med heftige turtalls slipp(les turtalls sperra) på track bite... small skikkelig det:oohh

Gadd ikke utfordre skjebnen med noe extra turbo trykk eller siden det er 1 uke til gatebil..

Tror kansje motoren har potensiale får høye 10 sec ved en senere anledning.. MÅ PRØVES!

Eller er et halvt sec HÅPLØST mye i drag?

INGEN tingen er perfekt orginalt!

 

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var sannelig ikke værst det da.

Jasså det ble mer kjøring på lørdag, når var det slutt da?

 

Tja, hva var 60 foten din da? er ikke umulig at 10'ern er mulig.

 

Som sagt: for hver 1/10 du tjener på 60 foten, får du 2/10 igjen på kvartmila. Så 3 tideler på 60 foten, så er du i boks. Rimelig bra sluttfart da.

 

Hva veier den kjerra di nå?

 

Å du skal på Gatebil ja, høres bra ut.

 

Er heller ikke sikker på om det er en fordel å gjøre den mjukere i ræva. På vår type oppheng vil dette føre til at hjula vil trykkes oppunder bilen, altså FRA bakken. Det er derfor du ser Sierraer setter seg på ræva, for umiddelbart fjære ut igjen. Dekkene mister grepet, så fort den setter seg.

No subsitute for cubic inches !

Prosjekttråd :Granada 351RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var sannelig ikke værst det da.

Jasså det ble mer kjøring på lørdag, når var det slutt da?

 

Tja, hva var 60 foten din da? er ikke umulig at 10'ern er mulig.

 

Som sagt: for hver 1/10 du tjener på 60 foten, får du 2/10 igjen på kvartmila. Så 3 tideler på 60 foten, så er du i boks. Rimelig bra sluttfart da.

 

Hva veier den kjerra di nå?

 

Å du skal på Gatebil ja, høres bra ut.

 

Er heller ikke sikker på om det er en fordel å gjøre den mjukere i ræva. På vår type oppheng vil dette føre til at hjula vil trykkes oppunder bilen, altså FRA bakken. Det er derfor du ser Sierraer setter seg på ræva, for umiddelbart fjære ut igjen. Dekkene mister grepet, så fort den setter seg.

 

 

Husker ikke 60 fot`n men lappen ligger i bilen så skal sjekke..

tror bilen veier litt over 1800 med meg i og full tanka slik den var der.. skal på gatebil jeg ja;)

INGEN tingen er perfekt orginalt!

 

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var sannelig ikke værst det da.

Jasså det ble mer kjøring på lørdag, når var det slutt da?

 

Tja, hva var 60 foten din da? er ikke umulig at 10'ern er mulig.

 

Som sagt: for hver 1/10 du tjener på 60 foten, får du 2/10 igjen på kvartmila. Så 3 tideler på 60 foten, så er du i boks. Rimelig bra sluttfart da.

 

Hva veier den kjerra di nå?

 

Å du skal på Gatebil ja, høres bra ut.

QUOTE]

 

1.78 var 60 fot`n min.... bra eller dårlig? dem sa det var dårlig men spørs jo hva man samenligner med da,er jo 2 tonn med tanks også...

 

Nå er brakka på plass på rudskogen:happyhappy:

 

DSC01360.jpg

 

å bussen og service bilen er også oppe går:)

 

DSC01361.jpg

 

disse gleder jeg meg faan til å teste... skikkelige pirelli bane slicks... jihhaaa

 

DSC01357.jpg

INGEN tingen er perfekt orginalt!

 

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

1.78 var 60 fot`n min.... bra eller dårlig? dem sa det var dårlig men spørs jo hva man samenligner med da,er jo 2 tonn med tanks også...

 

 

 

Hmmm, det vil jeg da si var veldig bra, vet ikke om det er sååå mye mer å hente der.

 

På plass der borte allerede ja. Ivrig du. Må spare litt dekk til lørdag når jeg komer, vi sees.

No subsitute for cubic inches !

Prosjekttråd :Granada 351RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår