Gå til innhold

E-30 big: BMW E34 V12 Turbo.. Film av bremsing og nytt motor prosjekt. 1249HK 1588NM

Ranger emnet


E-30 big

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

1) Furiaman: Fint om du går inn på fotobøtta og gjør navnet fra Nova til Chevelle. Hvis ikke kommer Maanumen og burner på deg med grocery gettern sin. Og det gjør vondt, for den veier to tonn!

 

2) http://www.acbcb.com/ - Finalen i Østlandscupen for Street Legal kjøres også i år hos oss !

 

Midt i Brumunddal`n

Lørdag den 08 september 2007 Start kl. 17.00

 

 

(Måtte værgudene og tidskjemaet være med arrangørene i år.)

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

2) http://www.acbcb.com/ - Finalen i Østlandscupen for Street Legal kjøres også i år hos oss !

 

Midt i Brumunddal`n

Lørdag den 08 september 2007 Start kl. 17.00

 

 

(Måtte værgudene og tidskjemaet være med arrangørene i år.)

 

Huff da... har dere på hedemarken ikke hørt om GATEBIL? ;)

 

Var det jeg mente serru att det krasja :(

INGEN tingen er perfekt orginalt!

 

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen muligheter får og komme oppi og se på gromprosjektet og "ny audien" en dag? :)

 

Er nå itte så my å sjå da, å når e fyst driv ni verkstedet æ det jevla gått å drive læne så`n fe gjort någgå di få timene en har tid:)

 

Litt opptatt denne helga her,gjort någgå oppdateringer på V12`n så den ska verra med innover att te bremsing enda en gong.. (håper 800hk/1050nm..Kansje litt optimistisk) å Ring OPEL`n fe e sikkert itte tid te å byne å montere motor i før te neste helg..

 

Her er i alle fall enda en film frå gatebil... itte så bra men..

 

 

 

th_13072007014.jpg

INGEN tingen er perfekt orginalt!

 

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nå itte så my å sjå da, å når e fyst driv ni verkstedet æ det jevla gått å drive læne så`n fe gjort någgå di få timene en har tid:)

 

Litt opptatt denne helga her,gjort någgå oppdateringer på V12`n så den ska verra med innover att te bremsing enda en gong.. (håper 800hk/1050nm..Kansje litt optimistisk) å Ring OPEL`n fe e sikkert itte tid te å byne å montere motor i før te neste helg..

 

 

du kommer langt i breisladd konkurransen med sånne sladder:win :partyon:

11 Mercedes 250cdi 4matic bruksbil
07 bmw 525D M-Sport           bruksbil 

96 Audi A4 1.8TQ trimprosjekt.
Alpine,Genesis Dual Mono,Colossus,Cadence,DLS,RE8
Stereoprosjekttråd:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704
og http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=10&t=83636

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan jo legge ut en film jeg da, var noe gæli m kamera, så lyden er helt... synd at drivakselen gikk da :/

rå bil!

 

http://s172.photobucket.com/albums/w13/tpower-bilda/drag%20lade/?action=view&current=.085.flv

 

edit: film fikset;)

skal du på frøya å kjøre??

 

 

Når er det kjøring på frøya? er det lankt fra gulbransdalen?:hellothere:

INGEN tingen er perfekt orginalt!

 

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liten update fra dagens service på V12`n

 

Fikk en ristelse i bilen ved oppbremsing... kjente dette også på rudskogen men det ble borte ved hard bremsing så tenkte ikke mere over saken før Frøken var på butikken med bilen i går... det var vist SKIKKELIG jevlig når du kjørte fint og bremsa bare litt..

 

Har hatt`n i veret i dag og konstatert att foringene på kaster stagga i forstillinga var gåene( di stagga som går bakover fra spindelen)

 

Det ble ett par timer i dreibenken så var nye i polytan lagdonfiredevi

 

Har dessvere ikke noe bilder men alle sjønner vel åssen disse ser ut;)

 

Har testjkørt nå og det ble meget bra.. litt mere ømtålig får dårlig vei,kjenner litt mere slag i rattet men ingen støy eller knirking...

 

Dette var virkelig å anbefale:)

INGEN tingen er perfekt orginalt!

 

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liten update fra dagens service på V12`n

 

Fikk en ristelse i bilen ved oppbremsing... kjente dette også på rudskogen men det ble borte ved hard bremsing så tenkte ikke mere over saken før Frøken var på butikken med bilen i går... det var vist SKIKKELIG jevlig når du kjørte fint og bremsa bare litt..

 

Har hatt`n i veret i dag og konstatert att foringene på kaster stagga i forstillinga var gåene( di stagga som går bakover fra spindelen)

 

Det ble ett par timer i dreibenken så var nye i polytan lagdonfiredevi

 

Har dessvere ikke noe bilder men alle sjønner vel åssen disse ser ut;)

 

Har testjkørt nå og det ble meget bra.. litt mere ømtålig får dårlig vei,kjenner litt mere slag i rattet men ingen støy eller knirking...

 

Dette var virkelig å anbefale:)

 

Jepp, er enig der. Den største forskjellen jeg har merket på mine upgrades, er når jeg gikk over forstillinga å byttet alt mot poly, altså da åsså casterforingene. Kan ikke si jeg merker mer slag i rattet, men mine casterstag går forover, mens dine går bakover, kankjse det er grunnen.

 

Litt køddent å dreie i poylstang, ikke sant? Dreier 1,5 mm, å måler etterpå, så er det bare 1,3.

No subsitute for cubic inches !

Prosjekttråd :Granada 351RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

disse casterstagsforingene lager virkelig et helvette når de er defekte på bimmers.

 

Noe særlig holdbare di orginale rådene/stemplene på disse motorene?

 

 

Du har ikke en 6 trinns 850 kasse til overs?:???:

 

Niks.. finnes ikke mange å oppspore av disse kassene... dette er min 3:win

Er vel snart nådd MAX på orginal innmat nå tipper jeg på..

 

Bygger NY MOTOR nå med SKIKKELIG HEAVY ting... alt smidd,slipte kammer,pyramide ringer,annet plenium og gren + 2 STORE GARRET snurrer = H K !!

 

 

Jepp, er enig der. Den største forskjellen jeg har merket på mine upgrades, er når jeg gikk over forstillinga å byttet alt mot poly, altså da åsså casterforingene. Kan ikke si jeg merker mer slag i rattet, men mine casterstag går forover, mens dine går bakover, kankjse det er grunnen.

 

Litt køddent å dreie i poylstang, ikke sant? Dreier 1,5 mm, å måler etterpå, så er det bare 1,3.

 

He he... riktig det,må liksom ta det litt på ca mål å prøve seg fram

 

 

de vart itte frontrute på d fredan da! hehe :) skull du lakke opp at hæle fronten din denna vikku som kom sa du?

 

 

Ja pokker, døm ha surra med bestillinga så der va det faan itte någgå rute å setta i...:rockets

 

Ska lakke oppatt litt ja,panser,front fanger å någgå små detaljer..

Må verra strøken att te gatebil serru:hello:

INGEN tingen er perfekt orginalt!

 

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår