Gå til innhold

E-30 big: BMW E34 V12 Turbo.. Film av bremsing og nytt motor prosjekt. 1249HK 1588NM

Ranger emnet


E-30 big

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nådd max på orginal innmat? kjører du orginalråder??

 

Samt så tidligere i tråden at du hadde flere automatkasser til overs.Hva skal du ha for ei "kåpe" ifra ei kasse?

 

Kjører på org. råder i den som sitter i bilen nå ja..

 

har kasser jeg,kan få kjøpt ei kasse viss du vil.. billig.. kom med bud:hmmmmmmmmm:

INGEN tingen er perfekt orginalt!

 

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten oppdatering...

 

Har fått veldig mye pepper pga ingen hører bilen under kjøring...

Synes nå sjøl det er helt greit siden den blir veldig behagelig å kjøre med... men har nå funnet en løsning på den TINGEN;)

Har bygd dobbelt opp med eksos fra bak gear kassa og ett par eksos vendere som gjør så jeg kan ta ut eksosen i to seperate rør som ikke går via potta... dem komer ut under side skjørtene,forran bakhjula.. 1 på ver side:pimp

 

Å da ble det saker gitt... den turbo hylinga går rett hjem:eddie

i alle fall jeg tykte det ble KJEMPE cool lyd... å med stikk flammer lankt oppover sida da gitt... he he

 

ellers har bilen nok en gang tilbrakt ett par dager hos Crister på AUTOKVIKK! denne gangen MAX`a vi benken MED 2.56 i slutt utveksling... det vil vel si en teoretisk toppfart på ca 350km/h som er veldig høy... mente det skulle holde jeg men det gjorde det ikke gitt.. BMW har ikke lavere utv. å plokke i så de får resultatet bare bli som det vart... den er jo mappa og justert tenning opp til opptimalt så motoren går perfekt og fungerer som aldrig før men får inngen effekt måling på 1.5 bar siden benken slipper... var så vitt benken greide å holde tritt med 1.2 bar :thumb

 

Skal komme med litt bilder og kansje en lyd test;)

viss ikke blir den å høre på right on street finals på gardermoen til helgen igjen og gatebil etter det... jihhaaa

 

gjeder meg!

INGEN tingen er perfekt orginalt!

 

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten oppdatering...

 

Har fått veldig mye pepper pga ingen hører bilen under kjøring...

Synes nå sjøl det er helt greit siden den blir veldig behagelig å kjøre med... men har nå funnet en løsning på den TINGEN;)

Har bygd dobbelt opp med eksos fra bak gear kassa og ett par eksos vendere som gjør så jeg kan ta ut eksosen i to seperate rør som ikke går via potta... dem komer ut under side skjørtene,forran bakhjula.. 1 på ver side:pimp

 

Kommer til å ta kontakt med deg senere anngående det der. Har planer om akuratt det samme men har ikke funnet en god løsning ennå. Hvordan eksos vendere bruker du? Hvor stiller du de fra? Må du under bilen for å slå de om eller har du montert elektriske som kan stilles fra inni bilen? Tetter venderene 100%

 

Men som sakt så kommer jeg til å ta kontakt når jeg har kommet så langt frem i tid med prosjektet mitt.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fått med deg at motoren din er i dagbladet? ;)

 

http://www.dagbladet.no/dinside/2007/07/15/506285.html?i=9

 

009_1184527432.jpg

 

Jo der varn gitt ... å faan den gjer der? :)

 

 

 

Kommer til å ta kontakt med deg senere anngående det der. Har planer om akuratt det samme men har ikke funnet en god løsning ennå. Hvordan eksos vendere bruker du? Hvor stiller du de fra? Må du under bilen for å slå de om eller har du montert elektriske som kan stilles fra inni bilen? Tetter venderene 100%

 

Men som sakt så kommer jeg til å ta kontakt når jeg har kommet så langt frem i tid med prosjektet mitt.

 

 

Ja det er bare å spørre det... kjøpes hos summit... er 100% tette når du kjører om potta ja... er el justerbare fra fører plass... PERFEKT

Fåes i både 2 1/2" - 3" - 3 1/2"

 

Slik vart utblasen... 1 på ver side selfølgelig.. diskre å greit... bortsett fra att stikkflammene ble MYE lengre når det ikke var potte der;)

 

 

 

DSC01308.jpg

 

DSC01309.jpg

 

Å her er dekk ommlegginga i gang...

På sommer treffet var nesten alt av dekk brukt fredag... den tabba går jeg ikke på denne gang...

 

har vel ca 20 dekk på felg... det må vel holde?

 

 

 

ER DET NOEN SOM HAR DEKK SPONS SÅ KOM IGJEN! JEG SKAL SPINNE LANKT!!!

 

 

 

DSC01310.jpg

INGEN tingen er perfekt orginalt!

 

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle hatt 2 sånne fronpower klister jeg Per! Hvor skal jeg henvende meg en får og få tak i sånne da? :)

 

Har itte att e men en Jan tore har tru e... hør med`n om du fe kjøpt ett par.. selg døm får sjøl kost så det er itte dyre tinga. :happyhappy:

INGEN tingen er perfekt orginalt!

 

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår