Gå til innhold

E-30 big: BMW E34 V12 Turbo.. Film av bremsing og nytt motor prosjekt. 1249HK 1588NM

Ranger emnet


E-30 big

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Trykket kommer ved 4000... kommer om trent i samme farten som om du slipper en gravemaskin i fritt fall... er meget vanskelig å få feste igjen når du først har passert 4500... må nesten bare gire.. prøvde å kjøre litt STREET LEGAL med den på Hønefoss men det var bare å gi opp... enten var det ingen fart på hjula ellers så var det ALT for mye fart.. var SKIKKELIG flaut:shake

Men har ett lite håp om att den vil komme litt før etter skikkelig mapping... er ikke lakt på verken tenning,magra inn får effekt eller flytta kammer enda så det er vel en liten sjans får forbedring.. vart jo mappa i all hu å hast på våler av Crister under STORT arbeids press av en kjøre kåt eier:thanks

Får komme sterkere tilbake til rudskogen:thumb

 

Kan jo prøve med bi twin turbo, 4 turboer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo prøve med bi twin turbo, 4 turboer.

 

 

He He... neida.. tror det er trankt nok som det er med 2 turboer jeg ;)... bilen ble mye finere med spol up`n etter fin justering..

Går bedre også..

 

Her er en liten film snutt, filmen sier vel alt om att det ble bra etter justering:smilbmw:

Sjelden en KRONE står på toppdekselett under tommgang vel.. så får å vise å fint balansert V12`n er så stoppa jeg og starta den også:win

 

th_49ce3716.jpg

 

Takket vere Crister på AUTOKVIKK..

 

Har noen filmer fra rudskogen også... skal prøve å få lakt ut:knock:

INGEN tingen er perfekt orginalt!

 

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Her er en liten film snutt, filmen sier vel alt om att det ble bra etter justering:smilbmw:

Sjelden en KRONE står på toppdekselett under tommgang vel.. så får å vise å fint balansert V12`n er så stoppa jeg og starta den også:win

 

Takket vere Crister på AUTOKVIKK..

 

Har noen filmer fra rudskogen også... skal prøve å få lakt ut:knock:

 

oii, va bra balansert denna motorn der ja =)

ser fram tel å sjå fleire filmer :)

[ ] VW Golf mk4 00´ 1.6i

[x] Opel Astra 97´ 1,7 TDS

[x] VW Golf mk2 91´ 1,8i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brukbart det der ja :P hehe.. åssen dekk kjører du med på bane a? gamle drit dekk eller er det skikkelig kvalitet?

 

hakke noe særlig for bmw men må si det at når jeg ser slike beist blir det pakkiss stempelet pent borte :P

kjør med vett, ligg bredt!

Audi 100 (1988)

x Volvo 240GL (1987mod)

x Volvo 240GL (1986mod)

x Volvo 245DL (1980mod) R.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brukbart det der ja :P hehe.. åssen dekk kjører du med på bane a? gamle drit dekk eller er det skikkelig kvalitet?

 

hakke noe særlig for bmw men må si det at når jeg ser slike beist blir det pakkiss stempelet pent borte :P

 

 

Kjøpte 8 nye dekk...noe i 16 tomm og noe 17 tomm + 2 DOT mekte slicks som ble brukt på 201 metern...:google

 

Hjelper lite det når det holt bare 7-8 runder med slik kjøring så var di nye dekka SLUTT KJØRT.. å da mener jeg HELT SLUTT..

 

(type lakke begge skjermbuer)

 

Brukte nesten alle dekka mine fredag jeg,å da var helga ikke bynt:knock:

 

Er det noen som har peiling på bra dekk til slik bruk?

Nøtter jo ikke å bruke nye dekk i hauge vis slik UTEN en stor dekk sponsor i ryggen

INGEN tingen er perfekt orginalt!

 

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår