Gå til innhold

E-30 big: BMW E34 V12 Turbo.. Film av bremsing og nytt motor prosjekt. 1249HK 1588NM

Ranger emnet


E-30 big

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var veldig moro å prate med deg der oppe, å ikke minst se bilen din. Rangerer denne lett blant 1 av 5 råeste biler i Norge. Helt avsindig imponert. Så flott arrangert under panseret, så sober å se på, så diskret på tomgang, så vill ved pådrag, jeg er helt målløs. Selv om utseende er helt originalt, å om du ikke vet hva som skjuler seg, så skjønner du at det er noe spesiellt med denne bilen.

 

MEN, det var jo litt moro at jeg kjørte et halvt sekund kjappere enn deg de 4 første rundene, hehe. Men slutthastigheten var jo noe annet da, hehe.

Vet ikke om det var råda mine du hørte på eller om du fant det ut selv, men poenget med dragracing er IKKE å spinne fortest mulig opp gjennom geara, noe som du ikke hadde problemer med hvertfall, hehe. Men når du slapp opp littegrann(eller kanskje det var mye du slapp opp)på gassen, for å lete etter grep, fikk du bedre å bedre tider.

Hva endte du på til slutt? 8,6 sek å 146 km/t?

 

Jeg sprang som f...n hvertfall, mellom min egen kjøring å når du kjørte, for å få den med meg. Har litt bilder å video jeg kan legge ut, hvis du vil.

Var hvertfall en fornøyelse å se kjerra di på stripa.

 

PS: Virka som kompisen din med E-30 å 540 V8 hadde samme syndromet med å spinne gjennom geara, hehe(kul bil den å).

 

 

Er nok en sjuke det derre med å gire fortest mulig opp oppi der jeg kommer fra;)

sleit litt med feste ja... havna på 150km/h blank i topp fart og 8.6 eller no i tid ja.. det ER ALT FOR DÅRLIG! stiller med skikkelige dekk neste gang:)

Trond sin funca fa.. meg bra den... bra feste på den var det også..

 

Litt sjarm med å komme, kjøre full gass får så å stable folka inn i bilen igjen og dra på ball... det må da vel vere en skikkelig GATEBIL eller?

 

Har du film er det bare å hive den ut... Gjør i alle fall meg en teneste siden jeg har lovet det i en lengere tid men ikke fått ut finger`n:wonder:

 

imponerer granada`n.... bra fart i den...

INGEN tingen er perfekt orginalt!

 

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E-30 Big og 351RS: Tok bilder av bilene deres =) Skal vell legge ut noen på en egen tråd. Eller send meg PM med forespørsel =) Tøft å se to kule biler IRL, og passet bra med streetlegal i samme sleng =)

 

Ja, legg gjerne ut de bildene. Er ikke så ofte man ser sin egen bil, liksom.

 

Er nok en sjuke det derre med å gire fortest mulig opp oppi der jeg kommer fra;)

sleit litt med feste ja... havna på 150km/h blank i topp fart og 8.6 eller no i tid ja.. det ER ALT FOR DÅRLIG! stiller med skikkelige dekk neste gang:)

Trond sin funca fa.. meg bra den... bra feste på den var det også..

 

Litt sjarm med å komme, kjøre full gass får så å stable folka inn i bilen igjen og dra på ball... det må da vel vere en skikkelig GATEBIL eller?

 

Har du film er det bare å hive den ut... Gjør i alle fall meg en teneste siden jeg har lovet det i en lengere tid men ikke fått ut finger`n:wonder:

 

imponerer granada`n.... bra fart i den...

 

Hehe, ja jeg skjønte dere hadde den sjuken siden dere kjørte på samme måten begge to, hehe. Dere to får gå på kurs om hvordan kjøre dragrace, hehe.

150 km/t ja, det tror jeg var blant det høyeste jeg fikk med meg, men er nok enig, med deg, den har kapasitet til mye bedre. Du må nok bare lære deg å tøyle det monsteret du har skapt.;)

 

Det beste til 340en(blir det rett navn?) som jeg så var 9,4 sek. Stemmer det. Han spant ganske bra da.

 

Helt enig med å kjøre til og fra. Trodde et øyebliik det var til din den bilbergerern som sto bak dere, men tok heldigvis feil der, hehe.

 

Skal få lagt ut bilder å video snart.:)

 

Takker for skryt da. ;)

No subsitute for cubic inches !

Prosjekttråd :Granada 351RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E30 B.i.G.: Så du slet litt mot Maanumen. Han er ganske dreven, men det visste du vel fra før? Rått å se på en grocery getter som løfter ene forhjulet en meter i været! :cool:

 

Regner med du tar revansj på han i Brumunddal til høsten? Må komme du og, 351RS. :)

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par dårlige med mobilen:

 

Litt burning.

 

54e93b5b-674d-40c9-8da8-99500117dce1.jpgClick here to see Video

 

Dårlig grep ja, legg merke til sladden litt ut:

 

0e818760-5d3f-4459-953e-99500118ad29.jpgClick here to see Video

 

 

Fra videokameratet:

 

145e0949-8aa5-4f5e-a0e9-9950011ad06e.jpgClick here to see Video

 

Har litt bilder å, kommer senere.

 

 

Faan asså... greier ikke å få fram noen av di filmene som ligger på streetfire jeg.... bir bare en grønn rute der filmen skal vises og lyden da... va er feil?

INGEN tingen er perfekt orginalt!

 

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, så gæli.

 

 

Kan hende det tar et minutt eller no sånt før dem starter altså.

 

Rett over filmruta, står det: Switch to windows media player. Prøvd det?

 

 

Har prøvd det også... :( går ikke, denne data maskina hae jeg aldrig fått inn streetfire på men youtube går greit... hmmm... rart

INGEN tingen er perfekt orginalt!

 

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår