Gå til innhold

E-30 big: BMW E34 V12 Turbo.. Film av bremsing og nytt motor prosjekt. 1249HK 1588NM

Ranger emnet


E-30 big

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Han var på den rotortestern ve... Slapp på 800hk etter to etterlengta turboer fra KRB... Hehe

Faen å mye kjølevan som rant ned i depoet våres etter radiatorn var slutkjørt a... Hehe

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

 

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var på den rotortestern ve... Slapp på 800hk etter to etterlengta turboer fra KRB... Hehe

Faen å mye kjølevan som rant ned i depoet våres etter radiatorn var slutkjørt a... Hehe

 

 

HELLO... Ha vorre litt slapp med update en liten tid nå... har hatt det litt travelt..

 

Joda,bilen MAXa benken til AUTO KVIKK den.. en STOR TAKK til Krister som fikk justert den meget bra... er jo snill å kjøre som hvem som helst annen 520.

Benken tar opptill 750hk og den slapp på 5850o/min.. det er nok litt til å hente ettersom kurva øker helt opp til 6500o/min

Krister påstår fortsatt att han ikke har fått lekt seg med tenning og att han ikke har mappa får å nå hester enda.. men NOE har han nok gjort.. 750hk spretter jo ikke bare fram fra intet..Eller?

TURBOENE som ble henta Hos KRB`n Måtte vi ned hos Jens(JENSPEED) og hente eksos hus til ettersom det var kun han somm hadde 0.82 hus på lager... Kunne fått ett til hver sylinder sa jens får slike hadde han MANGE av... he he..

 

Ja det ble litt vått i depo pga en Vannpumpe aksel som takka får seg på 6500o/min.. med det resultat att han prøvde å hive vifta,med slurekoblinga som sikkert er 2-3 kilo gjenomm panseret etter att den hadde gått via,radiator,fordeler lokk,triggerhjul,trykkslanger,vannslanger og intercoller rør

:worshipbm:

 

Men vi fikk sopt sammen det meste vel etter en hektisk natt med skruing?

 

Skal komme med litt bilder og kansje en liten film snutt... er filma en del fra våler også så er det noen som har så setter jeg stor pris på å få det tillsent;)

INGEN tingen er perfekt orginalt!

 

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår