Gå til innhold

Krangletråd.amcar VS japs...

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 519
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Teit krangel. Men en ting skal være sagt; jeg var på Amcar arrangement både i dag og i går, og det er KJEEDELIG! Det drag-greiene på Lade var så kjedelig at jeg holdt på å sovne. "Wow morsomt å se på noen bil-beist med automat putte pedalen i bånn" blir for simpelt og kjedelig. Når det gjelder den utstillinga på City Syd i dag, var den nesten enda kjedeligere(om mulig!) . Vi må til og med betale penger for å komme inn på parkeringsplassen for å se på helt "stock" biler liksom

. Huff, dette var siste gang. Jeg har vært på alt for mange Amcar arrangement. Det eneste som er litt morsomt å være på er "liktrekking", det tar av til en viss grad.

 

mvh Daniel

Vil kjøpe Mazda 626 2,5 V6 om 2 år!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teit krangel. Men en ting skal være sagt; jeg var på Amcar arrangement både i dag og i går, og det er KJEEDELIG! Det drag-greiene på Lade var så kjedelig at jeg holdt på å sovne. "Wow morsomt å se på noen bil-beist med automat putte pedalen i bånn" blir for simpelt og kjedelig. Når det gjelder den utstillinga på City Syd i dag, var den nesten enda kjedeligere(om mulig!) . Vi må til og med betale penger for å komme inn på parkeringsplassen for å se på helt "stock" biler liksom

. Huff, dette var siste gang. Jeg har vært på alt for mange Amcar arrangement. Det eneste som er litt morsomt å være på er "liktrekking", det tar av til en viss grad.

 

mvh Daniel

Men da kan jo ikke du være mye intressert, eller kunne se/forstå hviket jobb endel har gjort på disse "stock" bilene du har sett...?

 

Men for å si det sånn....Endel av oss som har vært med en stund, har vel Orginal hysteriet til Amcarklubben LANGT OPPI halsen...:puke:

 

Finnes mange aktiviteter der amcars/rods/customs er med som er proppfulle av aksjon....:thumb som vi reiser på...

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teit krangel. Men en ting skal være sagt; jeg var på Amcar arrangement både i dag og i går, og det er KJEEDELIG! Det drag-greiene på Lade var så kjedelig at jeg holdt på å sovne. "Wow morsomt å se på noen bil-beist med automat putte pedalen i bånn" blir for simpelt og kjedelig. Når det gjelder den utstillinga på City Syd i dag, var den nesten enda kjedeligere(om mulig!) . Vi må til og med betale penger for å komme inn på parkeringsplassen for å se på helt "stock" biler liksom

. Huff, dette var siste gang. Jeg har vært på alt for mange Amcar arrangement. Det eneste som er litt morsomt å være på er "liktrekking", det tar av til en viss grad.

 

mvh Daniel

 

det kommer fra en mann som kjører en mazda mx3!? er det noe spesiellt ARTIG da? hæ?!?

signaturregler: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med fare for å gjennta meg selv, men er det ikke noe med at man får et mye større teoretisk volum av en motor som f.eks er 2 liter og turbomata, i forrhold til en 2 liter som ikke er det?

 

noen som vet?

 

Lurt spørsmål det der... noe for avgiftsgribbene... akkurat som med wankelmotorene der de bare dobler avgiftene....:thumb

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jones: Det er vel med bakgrunn i diverse bilsportreglement... Biler med turbomotor måtte stille i samme klasse som biler med større slagvolum.

 

Hvem sier at en amcarmotor er så inni hælvete forurensende? Tar man trekkraft og vekten på bilen med i beregninga kan det ikke være så veldig ille...

 

Kan ikke noen av dessa japse-gærne folka stappe en turbomata 2liter med 450 hk i en Chevrolet 3500 p/u, heng på den en campingvogn. Dette kjører man i følge med en original 3500 med 454 og tilsvarende antall hk og en lik campingvogn... Kjør disse bilene i følge fra oslo til bergen og mål forbruk... :)

 

Jeg har en 2.1 liter med ca en bar i ladetrykk og rundt 200 hk - jeg har ALDRI kjørt i en bil (under 400 hk) som er mer bensintørst...

Mvh. Hans -

 

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en 2.1 liter med ca en bar i ladetrykk og rundt 200 hk - jeg har ALDRI kjørt i en bil (under 400 hk) som er mer bensintørst...

 

 

:thumb

 

Det vil de IKKE snakke om....

 

Min Big Dually med folk og Campingvogn ++++ til power veide nesten 5000KG

å vi brukte 2,7 liter på mila med propan....2,7 X 4,65 = Billigt!:thumb

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor!? bare fordi det er en annen type motor som yter en del i forrhold til de øvrige bil motorer eller?

 

Fordi vi har pengekåte kommunister på tinget som bruker biler, og spesiellt entusiast-biler, som mjølkeku! :iconsm :puke:

Mvh. Hans -

 

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Kan være at den spinkle mannen er ansatt i staten, har betalt for timen;)

 

Selv er jeg av typen som heller sliter litt ekstra for å flytte på noe kontra å hente et hjelpemiddel:D:

 

 

Hva hadde dette med saken å gjøre ???

1987 Mercedes 300TE, 79 Chevy G30,

1968 Chevrolet Impala,

,1937 Willys overland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår