Gå til innhold

Krangletråd.amcar VS japs...

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 519
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tøft stuk på den bilen!:thumb

 

Det der er bilen vår ja,

 

7,699 på Oppdal, og break out, med en fattig tusen del..

 

neste løp:

 

7,698 på Lade, break out, "dobbelt så ille som Oppdal"..

 

Har problemer med feste, og bør nok ha høyere dekk,

 

L88 482 cui, JW/dedenbear PG, 3,73utv, Spole, og Lakewood traction bars til 39,99,USD, på orginale singel fjærer.

 

God bil.. Økonomisk, drifts sikker, og en virkelig god kompis, stiller alltid opp, uansett hvor mye tyn den har fått..

 

NEW

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare ett kraftig innlegg å komme med her.

 

Jeg har en kjøreskolebil som er en Nissan Primera P11 bensin.

 

Den har kjørt 411 000 i skole på tre år!

Og det eneste jeg har bytta er høyre lenkearm forran to ganger, pluss endel dekk.

 

Noe mer kvalitetsbil en det skal du lete lenge etter.

Passaten og Audiene vi har hatt som skolebiler har vi byttet både clutch og mansjetter og multiknirk armer og annet styr.

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er bilen vår ja,

 

7,699 på Oppdal, og break out, med en fattig tusen del..

 

neste løp:

 

7,698 på Lade, break out, "dobbelt så ille som Oppdal"..

 

Har problemer med feste, og bør nok ha høyere dekk,

 

L88 482 cui, JW/dedenbear PG, 3,73utv, Spole, og Lakewood traction bars til 39,99,USD, på orginale singel fjærer.

 

God bil.. Økonomisk, drifts sikker, og en virkelig god kompis, stiller alltid opp, uansett hvor mye tyn den har fått..

 

NEW

 

er det ALT som er gjort med bilen!? =O

signaturregler: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

L88 ja, den er ikke feig i orginal utførelse den. Og i litt stroket versjon så blir den ikke feigere heller, ser de kjører dedenbear powerglide med JW hus, så det bor nok en del effekt i den L88`en er jeg redd.

 

Kul bil med bra tider, stå på gutter.

- Pontiac Firebird Formula 400 1973

- 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22"

http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049

- 2000 Peugeot 406 stv (konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er bilen vår ja,

 

7,699 på Oppdal, og break out, med en fattig tusen del..

 

neste løp:

 

7,698 på Lade, break out, "dobbelt så ille som Oppdal"..

 

Har problemer med feste, og bør nok ha høyere dekk,

 

L88 482 cui, JW/dedenbear PG, 3,73utv, Spole, og Lakewood traction bars til 39,99,USD, på orginale singel fjærer.

 

God bil.. Økonomisk, drifts sikker, og en virkelig god kompis, stiller alltid opp, uansett hvor mye tyn den har fått..

 

NEW

 

Bare for å opplyse de som ikke kanskje tenker på det....

 

Disse tidene til New er på 201 meter...

 

Mustangen og nissan er på 402 meter....

 

Å for de som ikke helt har idee om hva det

kan koste å lage en GATEBIL som dere kan kalle det, som gjør 8 sek på stripa...

 

Så kan jeg huske en liten samtale med en viss VS Motor, når vi holdt på med den orange M3 som nå har gjort 7,83 på 402 meter....

 

Da fortalte han hva det ville ha kostet OLA Dunk å få bygget en silk bil som hans lilla M5 som har gjort 8 sek tider på 402...

Momla litt om 2 miller for å få bygget en slik M5....

 

Smak litt på den før dere skriker og hvor BILLLIGT det er å bygge Nissan som kanskje kan gjøre 8 sek, på 402...

 

Jeg tror faktisk mustangen er MYE billigere å bygge enn den nissan...

Husker noen "MUPPEN" som ble bygd til en sort nissan i sverige??

Å den motoren hadde kosta, var det INGEN av de som var med som ville snakke om....

DYYYYYYYYYYYYYYYYYRT er jo liksom bare første tallet i det regne stykke...:thumb å da snakker vi 3-500. store...

 

tipper at den orange M3 har kommet de lekende på over 1 mille med alt av tid og deler. Å det som er på den bilen er jo minst mulig....

 

Men hadde vært morsomt å sett ett regnestykke på en HOLDBAR 1000hk nissan.....som gjør 8 sek....:iconsm

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare ett kraftig innlegg å komme med her.

 

Jeg har en kjøreskolebil som er en Nissan Primera P11 bensin.

 

Den har kjørt 411 000 i skole på tre år!

Og det eneste jeg har bytta er høyre lenkearm forran to ganger, pluss endel dekk.

 

Noe mer kvalitetsbil en det skal du lete lenge etter.

Passaten og Audiene vi har hatt som skolebiler har vi byttet både clutch og mansjetter og multiknirk armer og annet styr.

 

kremt.....flire....

Det med folkevogn og OL - biler og kvalitet....

er jo en grunn for at det ikke er mange slike biler som blir brukt som taxi kanskje.....

Tror det er mange stolte familefedre som har hatt DYRE rep. på disse "Fantastiske" bilene...:thumb

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

barnslig tråd, men må bare komme med ett innslag..

Når det gjelder kjøreegenskaper, og MINE erfaringer..

Tysk: Veldig bra, (bmw er komfertabelt og morsomme, merchedes: Veldig komfertable, men dritkjedelig)

Japansk: Veldig bra (har hatt miata, 200sx og kjørt mye annet rart, honda accord 2003 sport feks, morro.. Ikke veldig komfertabelt, men begynner å hjelpe)

Koreansk/u-land biler: Bedritent på alle punkter.

Amerikansk: Komfertabelt, ikkeno særlig å kjøre fort med andre steder enn rett fram (transam, føltes ut som ei bøtte møkk...)

Fransk: Veldig komfertabelt, kjedelig å kjøre (peugot)

 

Dette er MINE erfaringer, og noen av dem er fakta.. :D

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du har litt rett MeSs, MEN har hørt snakk om at det har skjedd drastiske forandringer i kjørbarheten på amerikanske biler i det siste, SPESIELLT corvette (05-06?)

 

Og man kan heller ikke vente at en gammel transam????? ligger like godt på vegen som en ny en.. nå vet jeg ikke hvor gammel den du prøvde var, men gamlere biler generellt (amerikansk eller ei) ligger vell dårligere på vegen enn en ny en uansett..,

signaturregler: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår