Gå til innhold

Krangletråd.amcar VS japs...

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 519
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Grunnen til at de i formel 1 skiftet fra v10 til v8 er vel pga driftsikkerhet og at det skal bli billigere for teamene og delta.

 

Men at Toyota deltar i nascar derimot er rett og slett fordi at de ikke har oppnådd så gode resultater i F1 som de ville ha. De har pøst ut millioner på F1 (uten og vinne et løp?) og de får kun middelmådige resultater, derfor vil de delta i Nascar. Et race hvor tiden har stått stille i flere år kan se ut som et lett bytte for et hitech team fra Japan men det vil vise seg hvordan de greier seg framover.

 

Spennende er det uansett :)

K.I.S.S

Keep It Simple Stupid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og det kommer fra en som kjører et mercedes (les: daimler-chrysler) produkt? ;)

 

det gjør jeg ikke alltid med et smil skal jeg si deg! og hvis lyden i bilen er noe alvorlig slik at den ikke stiller til start på street legal på lørdag, kan ALT av daimler-chrysler brenne et visst sted, og ALDRIG mer mopar på meg! det er et LØFTE!

signaturregler: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For dragracing: Tungt dråg av en amcar med 815cui V8 top fuel og twin turbo på størrelse med propantanker... Enorme drag slicks og 4-link, etc. og skinnies foran.

 

For bane: LETT bil med mer downforce enn mora di, og en turtallsvillig maskin! 3-4-5-6-8-10 syl og bak-/firehjulstrekk.

-Subaru Legacy 2.2 GX

454 - 4 rings, 5 cylinders, 4 wheel drive

NOK ER NOK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår