Frakk2000 Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Oj, ja. Det var vel i grunn kun til Drifting jeg tenkte, ikke med skilter på. Poenget om bilen er billig og dyr er vel litt med tilgang på deler også. Biler som volvo f.eks, kan man jo hente turbosett på biltema omtrent. Edit: Som dere ser, så linker jeg til relevante prosjekter i Prosjektmappa. Men det er vanskelig å finne biler som passer, er sikkert plenty 200sx prosjekt, men vil helst finne de som er Drifting relaterte. Gjerne post prosjekt dere mener passer :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 S13 til Pudding? :P Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staverh Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 anser ascona , manta og kadett c til og være ganske greie biler og drifte med . hel bakaksel er en fordel . men som alle andre biler så kreves det modifiseringer . er ikke bare og kjøpe en bil og tro at den er god og drifte med . er jo seff forskjell da . men alle krever ombygging .... kjører kadett c selv . men alt av hjuloppheng er byttet . den er god og drifte med den . ikke at jeg har prøvd noe mange andre da :) men som sagt , har tro på hel bak aksel til drifting . selv om man ikke har camber justering da ... Siter gauldalgatebil If sex is a pain in the ass... you're doing it wrong. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikB Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Min oppfatting av at mange som er nye i drifting foretrekker bmw 3-serie(dem litt eldre)... Mest pga at drifting er dyrt og skal du starte med en s15 eller en gt-t skyline så bør du være ganske godt økonomisk sikret! For du kommer til å ødlegge bilen, igjen, igjen, igjen og igjen.... Siter My new cars goes 0-60 in 38.2, with the new tailpipe styling end it does 38.3! I am soooo fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet August 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Trodde 200sx var liksom budsjett raceren? Greit at den koster sikkert 120 i Norge registert, men det går jo ann å importere for en del mindre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Mazda RX7 FC importeres billig, og billig avgifter. Trenger litt oppgradering for å bli perfekt, men greit utgangspunkt Sindre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianG Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Jeg har alltid trodd at litt store biler egner seg bedre i drifting enn disse små søte lekebilene. F.eks rekord, 240, sierra er billige biler med billige deler jeg tror jeg kunne blitt bra Siter 86" 740tic + diverese herje og bilcrossbiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-Man Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 En manta/ascona som er trimmet såpass at den er driftbar, er langt dyrere enn en S13. Vanskeligere å drifte med er de også. tosk...enten e du dom eller so kan du ik drifta! Siter Opel Ascona B 2,2 (Solgt) Kadett C (c20ne) (Solgt) Opel Ascona B 3000 24V Turbo (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 tosk...enten e du dom eller so kan du ik drifta! Er vel ikke nødvendig å bli så irritert vel? :P Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 tosk...enten e du dom eller so kan du ik drifta! og du har DRIFTA med en manta? att å fram, og ikke bare i rundkjøringer på voss? Drifting er litt mer enn å legge ut ræva i en sving.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Men som alle veit so e ikkje opel bakakslingane nåke av det sværaste, so du villa hatt et høgt forbruk på dei, Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 opel aksel med brems eller sveisa sperre holde leenge!! Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 er vel en grunn for at opelgutta bruker volvoaksler........ Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 tosk...enten e du dom eller so kan du ik drifta! Begrunn dette. Har kjørt mer sidelengs i manta enn du noensinne kommer til å gjøre, men mener fremdeles at S13 er en ENKLERE bil å logre med. Hater fjortiser på forumet.. øh? c20let motor får man til 15tusen, legger til en del på det så får du vell ikke det til å bli dyrere enn en s13??...selv om det er drifting så vill ikke det si at man skal påkoste bilen flere hundre tusen, går å drifte billigere enn sånn nissan silvia og 200sx og de derre Og da mangler du bare alt det andre som skal til for å få den oppi, manta 1800 girkasse, bunnpanne, fordeler o.s.v. Disse delene begynner å bli vonde å få tak på. Og det kommer på over 15000 før du er ferdig, vær du trygg. Sjekk priser på S13 i england. Men for all del, om en årgangsopel stiller opp i D1GP er den automatisk min favoritt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet August 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Farsjan hadde en Manta før, ser ganske fete ut til å være "billigræsår". Hadde noen stilt opp med det som driftetralle, da hadde jeg ledd meg ihjel. Hadde vært kongelig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg