Gå til innhold

Ascona-Man

Bruker
  • Innholdsteller

    108
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Ascona-Man

  • Bursdag 06/19/1987

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Bil
  • Modell (eks S4)
    B
  • Biltype (eks Audi)
    Opel
  • Årsmodell (eks 1995)
    1978
  • Yrke eller sivil status
    skule
  • Motor (eks 1.6)
    2.2
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    smått

Contact Methods

  • Bosted
    Norheimsund

Ascona-Man's Achievements

  1. Panser til ascona B ønskes kjøpt !! nåken so har eit ekstra?
  2. Har komplett forstilling liggende....bør ha ein runde med sandblåsing og nye foringer... kom med bud vist det er av intr.:iconsm
  3. Ascona-Man

    senkesett

    http://www.autospar.no har 60\50 sett til deg til 1800kr med papirer.. Cobra er vel merket. Eventuelt GA 60mm sett med dempere til 3300
  4. har komplett omega a 3000 bakstilling vist det er av interesse...
  5. holder selv på å bygge 3000 24V i min ascona b, getrag 265kassen passer ikke på 3000 24V motoren, men derimot på 3,0 12V cih motoren...den kassen som må brukes på 3000 er R28
  6. Ascona-Man

    senkesett

    e da ingen andre en blitzpower og eiker so levere senkesett til ascona b?
  7. Ascona-Man

    3,0 24v

    nåken so har erfaring/bilder av ascona/kadett med denne typen motor? har prøvd å nå blitzpower.no, dei seller diverse kit for ombygging av 3,0 12V og 24V i ascona/manta, får ikkje tak i han som driver det, siden er heller ikkje oppdatert siden 03....synd nåken andre som leverer spesialdeler av denne typen?
  8. ein liten oppdatering alacocaina her er mellomaksel sveist her er mellomakselen på og bensin slanger lagt opp sveiste større nippel ut fra tanken, valgte å ha bensinpumpa i bagasjerommet på grunn av at bilen er så lav bilde av volvo cooler som passer perfekt
  9. takk takk, ja, da vette ikkje plass te meir enn....tja...knappe 3 liter trur eg, oljekjølar vette nokk nødvendig, da e to utak for olja på motoren, tengte eg sku bruka eit te oljekjølar og eit til turbo, har jobba ein del øvetid denna veko so eg har ikkje fått gjort so møkje med bilen, men ska skru i heila måro kveld til langt på natt so ska eg gje ein liten ny oppdatering:partyon:
  10. bruker mototgummi frå volvo 240, står perfekt høyde i bilen, har også skaffet meg intercooler fra volvo 240
  11. en kan fint kjøre opp til 0.7 i trykk på orginal c20ne motor med 315cc dyser fra jma, men 0.7 e maks...tenninge klara ikkje forskjyva meir..drive å bygge samme motoren i kadetten min: http://www.bilforumet.no/kadett/171466-oppgradering-kadett-c.html
  12. :confused: rått og strøkent prosjekt, lite spørsmål her...korleis har du gjort da med bensin tanken? større nippel ut frå tank? sveising osv.?
  13. motorgummiene er festet på "midterste" på traversen det er 3 hull til festene :blunk:
  14. ok, e da evebtuellt andre tanka som passer? forslag?
  15. tja..eg brukte motorfeste frå omega A, eg måtte skimsa festen 1 cm ut på kvar side, eller gjikk resten så og si automatisk, litt banning ble det jo da seff.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår