Gå til innhold

Hvilke biler egner seg til drifting?

Ranger emnet


Frakk2000

Anbefalte innlegg

Oj, ja. Det var vel i grunn kun til Drifting jeg tenkte, ikke med skilter på.

 

Poenget om bilen er billig og dyr er vel litt med tilgang på deler også.

Biler som volvo f.eks, kan man jo hente turbosett på biltema omtrent.

 

Edit: Som dere ser, så linker jeg til relevante prosjekter i Prosjektmappa. Men det er vanskelig å finne biler som passer, er sikkert plenty 200sx prosjekt, men vil helst finne de som er Drifting relaterte. Gjerne post prosjekt dere mener passer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

anser ascona , manta og kadett c til og være ganske greie biler og drifte med . hel bakaksel er en fordel . men som alle andre biler så kreves det modifiseringer . er ikke bare og kjøpe en bil og tro at den er god og drifte med . er jo seff forskjell da . men alle krever ombygging .... kjører kadett c selv . men alt av hjuloppheng er byttet . den er god og drifte med den . ikke at jeg har prøvd noe mange andre da :) men som sagt , har tro på hel bak aksel til drifting . selv om man ikke har camber justering da ...

gauldalgatebil

 

If sex is a pain in the ass...

you're doing it wrong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min oppfatting av at mange som er nye i drifting foretrekker bmw 3-serie(dem litt eldre)... Mest pga at drifting er dyrt og skal du starte med en s15 eller en gt-t skyline så bør du være ganske godt økonomisk sikret!

For du kommer til å ødlegge bilen, igjen, igjen, igjen og igjen....

My new cars goes 0-60 in 38.2, with the new tailpipe styling end it does 38.3! I am soooo fast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tosk...enten e du dom eller so kan du ik drifta!

Begrunn dette.

Har kjørt mer sidelengs i manta enn du noensinne kommer til å gjøre, men mener fremdeles at S13 er en ENKLERE bil å logre med. Hater fjortiser på forumet..

 

øh? c20let motor får man til 15tusen, legger til en del på det så får du vell ikke det til å bli dyrere enn en s13??...selv om det er drifting så vill ikke det si at man skal påkoste bilen flere hundre tusen, går å drifte billigere enn sånn nissan silvia og 200sx og de derre

Og da mangler du bare alt det andre som skal til for å få den oppi, manta 1800 girkasse, bunnpanne, fordeler o.s.v.

Disse delene begynner å bli vonde å få tak på. Og det kommer på over 15000 før du er ferdig, vær du trygg. Sjekk priser på S13 i england.

Men for all del, om en årgangsopel stiller opp i D1GP er den automatisk min favoritt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår