Gå til innhold

Mange i bilmiljøet som driver på med jail-bait

Ranger emnet


vilhelm

Anbefalte innlegg

  • Svar 193
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Åge

Jeg fatter ikke at disse jentene får lov til å gå ut med med så gamle gutter. Hvor er egentlig foreldrene til disse jentene? Har de gravd seg ned under et helt lass med skylapper?

 

 

Er ikke så mye foreldre kan gjøre heller da. Fra kusina mi var 14-15 frem til nå (17 1\2) så har hun vært sammen med 7-8 gutter mellom 23-25. Foreldrene har mast endel, men man kan jo ikke regne med at en 14-17-åringer hører etter, og vi er jo ikke muslimer så vi kan ikke låse dem inne! De typene hun ar vært sammen med har faktisk vært veldig greie (og normale), så man bør ikke være for fordømmende ovenfor dem.

-x 1988 Ford Sierra Cosworth

-x 1991 Mazda 323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vagen

De fleste her glemmer faktisk at det er noe som heter pedofili. Og av rånere, så er det mange pedofile. Det er satt en aldersgrense (sexuell lavalder) av en grunn. Men de fleste tror at den grensa er der slik at de kan skille mellom "hun er for gammel til å la seg lure av min gamle drittbil til 5000kr" og "hun er ung nok til å ville være med i min gamle drittbil til 5000kr"

 

Det har ingenting med missunnlighet, men fakta. og at noen burde eie LITT mer skam. Når du roter rundt med ei på 13-14år så er du pedofil. end of story. punktum.

 

"Vi elsker hverandre"

"Hun er så moden for alderen"

 

Yeah, right...

 

Hvordan du var når du var 15, og hvordan du er når du er 20 (eller eldre) er en jævlig stor forskjell. Og hvis det ikke er en forskjell, da mangler du evnen til å utvikle deg - og da er du pr definisjon EVNE VEIK, MONGO, JAN WÆRNER osv.

 

Så hvis du IKKE er mongo: da forstår du hvorfor det er en aldersgrense på sugedokkene du kan rote med.

 

Hvis du derimot er PEDOFIL og/eller MONGO, så vil du lese dette, bli sur og provosert (fordi dama di er ikke "dame" eller "jente", men faktisk "barn") og skrive inn noe bullshit, som mest sannsynlig inneholder noen av pedofile sine favoritt unnskyldninger (tilbake til "hun er så moden" "kjærlighet har ingen aldersgrense" osv)

 

Helt enig med vagen her! Er man myndig bør man for f.. klare å finne ei dame over 16.... kiddie kiddie kiddie

98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at om man er ferdig med videregående, må man finne seg en som iallefall har begynt på videregående. Jeg blei ferdig med videregående i fjord, og for meg føles det som 100år siden jeg gikk på ungdomsskolen!

Såer man 19-20-21 syns jeg det er helt ok med en på 16, som har begynt på videregående. Men der går grensa og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by triggerhappy

 

 

Er ikke så mye foreldre kan gjøre heller da. Fra kusina mi var 14-15 frem til nå (17 1\2) så har hun vært sammen med 7-8 gutter mellom 23-25. Foreldrene har mast endel, men man kan jo ikke regne med at en 14-17-åringer hører etter, og vi er jo ikke muslimer så vi kan ikke låse dem inne! De typene hun ar vært sammen med har faktisk vært veldig greie (og normale), så man bør ikke være for fordømmende ovenfor dem.

 

ludder?

 

hvor mye tar hu i timen a?

7-8 stk fra 14 til 17 år?

 

er det bare meg , elller er det LITT mange?

 

seriøst!!!!!

 

 

Mvh

 

Rino

Honda Civic 1,4 IS HB

Mod :1997

HK : 90

 

www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Nismo

 

 

Og hvis en fjott på 19år puler lillesøstra si på 11år, skal vi lukke øynene og kalle det og for privatliv da?

 

Hvis jentene er over 16/17år er det vel mulig å forstå at gutter over 20 kan være sammen med dem, for i den alderen har de gjerne litt erfaring fra før, og vet hva de begir seg ut på. Men ærlig talt, hvor lenge klarer du å holde ut med ei på 16år??

Er selv 24 (dama er 22) og tror ikke jeg hadde gådd for noe yngre hvis jeg skulle bytta;)

 

Jeg er 23, xen min er 18, og det funka veldig bra en god stund det, akkurat passe aldersforskjell egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes denna threaden er så borti natta som det går, så jeg hadde egentlig ikke planer om å skrive noe men jeg bare må.

 

Min mening er at en gutt på 20 som er sammen med ei på 14 ikke nødvendigvis er pedo, men hvis han slår opp når dama blir 16 og på nytt finner seg ei på 14 begynner jeg å lure.

 

 

 

Mine visdomsord vil være. det er greit første gangen, men andre gangen begynner jeg å lure.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår