Gå til innhold

Mange i bilmiljøet som driver på med jail-bait

Ranger emnet


vilhelm

Anbefalte innlegg

  • Svar 193
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Speeder

 

WORD

 

Venter bare på en "sinsyk" film av dette jeg nå, som avslører en "forferdelig" alderforskjell:D

 

Jeg hadde tenkt til å være så snill at jeg ikke gadd å nevne det jeg.. Men siden du først er i gang.. Hvor blir det av den sinnsyke filmen av detta a vilhelm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste her glemmer faktisk at det er noe som heter pedofili. Og av rånere, så er det mange pedofile. Det er satt en aldersgrense (sexuell lavalder) av en grunn. Men de fleste tror at den grensa er der slik at de kan skille mellom "hun er for gammel til å la seg lure av min gamle drittbil til 5000kr" og "hun er ung nok til å ville være med i min gamle drittbil til 5000kr"

 

Det har ingenting med missunnlighet, men fakta. og at noen burde eie LITT mer skam. Når du roter rundt med ei på 13-14år så er du pedofil. end of story. punktum.

 

"Vi elsker hverandre"

"Hun er så moden for alderen"

 

Yeah, right...

 

Hvordan du var når du var 15, og hvordan du er når du er 20 (eller eldre) er en jævlig stor forskjell. Og hvis det ikke er en forskjell, da mangler du evnen til å utvikle deg - og da er du pr definisjon EVNE VEIK, MONGO, JAN WÆRNER osv.

 

Så hvis du IKKE er mongo: da forstår du hvorfor det er en aldersgrense på sugedokkene du kan rote med.

 

Hvis du derimot er PEDOFIL og/eller MONGO, så vil du lese dette, bli sur og provosert (fordi dama di er ikke "dame" eller "jente", men faktisk "barn") og skrive inn noe bullshit, som mest sannsynlig inneholder noen av pedofile sine favoritt unnskyldninger (tilbake til "hun er så moden" "kjærlighet har ingen aldersgrense" osv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vagen

De fleste her glemmer faktisk at det er noe som heter pedofili. Og av rånere, så er det mange pedofile. Det er satt en aldersgrense (sexuell lavalder) av en grunn. Men de fleste tror at den grensa er der slik at de kan skille mellom "hun er for gammel til å la seg lure av min gamle drittbil til 5000kr" og "hun er ung nok til å ville være med i min gamle drittbil til 5000kr"

 

Det har ingenting med missunnlighet, men fakta. og at noen burde eie LITT mer skam. Når du roter rundt med ei på 13-14år så er du pedofil. end of story. punktum.

 

"Vi elsker hverandre"

"Hun er så moden for alderen"

 

Yeah, right...

 

Hvordan du var når du var 15, og hvordan du er når du er 20 (eller eldre) er en jævlig stor forskjell. Og hvis det ikke er en forskjell, da mangler du evnen til å utvikle deg - og da er du pr definisjon EVNE VEIK, MONGO, JAN WÆRNER osv.

 

Så hvis du IKKE er mongo: da forstår du hvorfor det er en aldersgrense på sugedokkene du kan rote med.

 

Hvis du derimot er PEDOFIL og/eller MONGO, så vil du lese dette, bli sur og provosert (fordi dama di er ikke "dame" eller "jente", men faktisk "barn") og skrive inn noe bullshit, som mest sannsynlig inneholder noen av pedofile sine favoritt unnskyldninger (tilbake til "hun er så moden" "kjærlighet har ingen aldersgrense" osv)

 

Pedofili=kjønnsdrift som er rettet mot barn.

 

Barn er i følge norsk lovgivning et menneske som enda ikke har kommet i puberteten.

Det er faktisk veldig vanlig at jenter er ferdigutviklet og fruktbare i en alder av 14-15år, og er ferdig med puberteten.

Altså vil det ikke nødvendigvis være pedofili å tiltrekkes av ei jente på foreksempel 14år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaster meg inn i diskusjonen her..

Hvis en kar på over 20 er sammen med ei på 13-14 så vil jeg personlig definere det som helt feil. Det er for meg ubegripelig at en på over 20 skal kunne si og mene at han har det så fint med ei på 13-14... Snakker nå om det mentale, altså det er jo tragisk om en så gammel gutt/mann skal være på samme mentale nivå som en 13-14åring. Hvis man er normal så bør man da etter min mening klare å finne seg noen på sin egen alder (med det utsagnet mener jeg jenter som er evt noen få år yngre og).

Mange bruker ofte teite påstander som "jamenn se på han der, han er 35 og hun er 28, det er jo 7 år forskjell", ja, det hadde jeg nok ikke reagert på, men 14 og f.eks 21, ja det hadde etter min mening vært sykt rett og slett.

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at det er vanskelig å se alderen på noen jenter. Er jo mange 14 åringer som ser ut som 18-19 år. Må nesten spørre om å se legg før man tar de med hjem...

 

Traff samboeren når jeg var 19. Hun hadde akkurat da fylt 16, men så eldre ut. Jeg er i dag 23 og hun 20 og vi venter vårt første barn.

 

Nå er jo ikke 3 år så mye, med jo yngre man er, desto "verre" er det. En på 17 og ei på 14 blir litt feil synes jeg. Er forskjell på folk som går på barneskolen og på ungdomsskolen. Man vokser MYE psykisk det første året på ungdomsskolen!

Når man går på barneskolen er man et barn, på ungdomsskolen er man tenåring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Phantom

Kaster meg inn i diskusjonen her..

Hvis en kar på over 20 er sammen med ei på 13-14 så vil jeg personlig definere det som helt feil. Det er for meg ubegripelig at en på over 20 skal kunne si og mene at han har det så fint med ei på 13-14... Snakker nå om det mentale, altså det er jo tragisk om en så gammel gutt/mann skal være på samme mentale nivå som en 13-14åring. Hvis man er normal så bør man da etter min mening klare å finne seg noen på sin egen alder (med det utsagnet mener jeg jenter som er evt noen få år yngre og).

Mange bruker ofte teite påstander som "jamenn se på han der, han er 35 og hun er 28, det er jo 7 år forskjell", ja, det hadde jeg nok ikke reagert på, men 14 og f.eks 21, ja det hadde etter min mening vært sykt rett og slett.

 

Helt enig! Men det finnes tilfeller der jeg har reagert.

Kjenner ei jente på 23, som akkurat har giftet seg med en kar på 43. Det er 20år!

Han kunne vært faren hennes, og den ene sønnen hans er bare litt yngre en hun på 23.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo?

 

om de folka som er sammen med jenter på 13-16 år blir anmeldt er da vel ikke vårt problem...

 

og vis de ikke har no problem med det selv!?

 

hva faen er problemet da?

 

skjønner ikke at dette kan være noe å henge seg oppi..

 

går det ikke ann og ha privatlivet sitt i fred?

 

ja , det heter privatliv!!!

 

Mvh

 

Rino

Honda Civic 1,4 IS HB

Mod :1997

HK : 90

 

www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rino

hallo?

 

om de folka som er sammen med jenter på 13-16 år blir anmeldt er da vel ikke vårt problem...

 

og vis de ikke har no problem med det selv!?

 

hva faen er problemet da?

 

skjønner ikke at dette kan være noe å henge seg oppi..

 

går det ikke ann og ha privatlivet sitt i fred?

 

ja , det heter privatliv!!!

 

Mvh

 

Rino

 

Ehh, er det noen her som har egentlig rakket så mye ned på noens privatliv ? De fleste gir vel sin generelle mening om temaet og så vidt jeg vet er ikke det synonymt med å gå inn på noens privatliv...

 

Dessuten startet noen en thread om dette så da regner jeg med den personen ville ha noen meninger.

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PetterJacobsen

 

Helt enig! Men det finnes tilfeller der jeg har reagert.

Kjenner ei jente på 23, som akkurat har giftet seg med en kar på 43. Det er 20år!

Han kunne vært faren hennes, og den ene sønnen hans er bare litt yngre en hun på 23.

 

gjort en lite warp han da...

håper jeg får meg dame på 20 når jeg er 40...

ennå 22 år til jeg er 40 da :D

Honda Civic 1,4 IS HB

Mod :1997

HK : 90

 

www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter ikke at disse jentene får lov til å gå ut med med så gamle gutter. Hvor er egentlig foreldrene til disse jentene? Har de gravd seg ned under et helt lass med skylapper?

- 95 BMW 740

-x Mazda Miata Turbo(250Hk)

-x Toyota Celica GT-4 WRC

-x 2stk MX-5

-x ++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rino

hallo?

 

om de folka som er sammen med jenter på 13-16 år blir anmeldt er da vel ikke vårt problem...

 

og vis de ikke har no problem med det selv!?

 

hva faen er problemet da?

 

skjønner ikke at dette kan være noe å henge seg oppi..

 

går det ikke ann og ha privatlivet sitt i fred?

 

ja , det heter privatliv!!!

 

Mvh

 

Rino

 

 

Og hvis en fjott på 19år puler lillesøstra si på 11år, skal vi lukke øynene og kalle det og for privatliv da?

 

Hvis jentene er over 16/17år er det vel mulig å forstå at gutter over 20 kan være sammen med dem, for i den alderen har de gjerne litt erfaring fra før, og vet hva de begir seg ut på. Men ærlig talt, hvor lenge klarer du å holde ut med ei på 16år??

Er selv 24 (dama er 22) og tror ikke jeg hadde gådd for noe yngre hvis jeg skulle bytta;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår