Gå til innhold

Mange i bilmiljøet som driver på med jail-bait

Ranger emnet


vilhelm

Anbefalte innlegg

La merke til når jeg var på rudskogen, så så jeg UTROLIG mange 19-20 åringer som var sammen jenter på 13-15. Helt sykt hvor mange det er av de.... det er da ikke helt bra ;) MASSE av dem i bilmiljøet. Hva syntes dere om dette?

 

Vilhelm

Volvo 244 TIC (B21ET)

Mods:

BOV (TurboXS Type H)

K&N Filter

Turbotrykksmåler (Tall)

Økt turbotrykk (MASSE)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 193
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by vilhelm

La merke til når jeg var på rudskogen, så så jeg UTROLIG mange 19-20 åringer som var sammen jenter på 13-15. Helt sykt hvor mange det er av de.... det er da ikke helt bra ;) MASSE av dem i bilmiljøet. Hva syntes dere om dette?

 

Vilhelm

 

JEG synes du bør gi faen.

La folka gjøre som dem vil, og gi faen i å blande deg i andre sine saker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vilhelm

La merke til når jeg var på rudskogen, så så jeg UTROLIG mange 19-20 åringer som var sammen jenter på 13-15. Helt sykt hvor mange det er av de.... det er da ikke helt bra ;) MASSE av dem i bilmiljøet. Hva syntes dere om dette?

 

Vilhelm

 

 

Kommer ann på hvordan den 14-15 åringen er oppe i hodet;)

Er ikke alle som *fjortiss* oppi hodet og er oppegående mennesker. Visst de ikke kan finne gutter som er oppegående og moden nok på sin egen alder er vel greit at de hopper et par-tre hakk opp når det gjelder alder på typene sine.

Mangen jenter er veldig moden for alderen i forhold til oss gutta, men det finnes nok av umodne jenter som er helt blåst oppi hodet sitt.

Så jeg syntest det egentlig er helt greit.

Men seksuell omgang med en person under den seksuelle lavalder når man selv er over er kanskje litt risikabelt;)

Noen tar den sjangsen andre ikke.<

 

Min mening iallefall.:)

 

MVH Lars

30.03.87

www.essokickers.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

 

JEG synes du bør gi faen.

La folka gjøre som dem vil, og gi faen i å blande deg i andre sine saker..

 

WORD

 

Venter bare på en "sinsyk" film av dette jeg nå, som avslører en "forferdelig" alderforskjell:D

- 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane

- 2015 Passat 2,0l 150hk TDI

- 2015 Zoe R210

- 1998 Corolla 1.3
x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår