Gå til innhold

Mange i bilmiljøet som driver på med jail-bait

Ranger emnet


vilhelm

Anbefalte innlegg

  • Svar 193
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Nismo

 

Det var vel da du var 19 og ho var 14 det funket:D :D :D

 

Nei, det var ikke det, hu var faktisk lovlig.

Hu var 16 da vi ble sammen.

 

Men seriøst.

Alder sier faktisk veldig lite om det med pedofili, pedofili er som kjent kjønnslyster for barn, altså prepubertale mennesker.

Ei jente på 14 år er i mange tilfeller ikke prepubertal, og er altså ikke et barn.

 

Med andre ord vil jeg si at et forhold mellom en gutt på la oss si 20 år og ei jente på 14 ikke er så ille dersom gutten og jenta er likestilte individer i forholdet, noe de desverre sjelden vil være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Wibla

Fyller 20, er sammen med ei på 18.. det er rimelig normalt... tror jeg hvertfall :)

 

Var gøy i fjor dog.. eksdama ble beskyldt for å gå på barnerov ( hu var 22, jeg var 18 :D ).. men det holdt ikke så lenge at det gjorde no..

 

Ei jente på 22 som er sammen en fyr på 18 er rimelig spess da.

Vil si at det er mer normalt med en fyr på 22 som finner seg ei jente på 14, og mer naturlig ikke minst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

 

Ei jente på 22 som er sammen en fyr på 18 er rimelig spess da.

Vil si at det er mer normalt med en fyr på 22 som finner seg ei jente på 14, og mer naturlig ikke minst.

 

Sant nok :)

 

Men, litt ille å se kameratene mine på 19-20 gå på jenter som er like gamle som søstern (15).. ugh!

- 1988 Mazda 626 2.0i-16 4ws

x 1987 Mazda 626 GLX 2.0L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

 

Seriøst.. Hva faen er ille med det? Det er helt naturlig.

 

Tja.. godt spørsmål egentlig.. er vel bare jeg som ikke helt liker det, selv om jeg har tatt meg selv i å glo godt på noen av de litt yngre.. men 15-16 er litt vel ungt.. Liker de best over 18 :D

- 1988 Mazda 626 2.0i-16 4ws

x 1987 Mazda 626 GLX 2.0L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Åge

Jeg fatter ikke at disse jentene får lov til å gå ut med med så gamle gutter. Hvor er egentlig foreldrene til disse jentene? Har de gravd seg ned under et helt lass med skylapper?

 

Hadde jeg hatt ei datter på 13-15 som ble henta av en råner så hadde man vel ................... Kanskje greit å ikke fullføre den setningen... Man vet jo selv hvordan man kjørte når man nettopp hadde fått lappen... Det hadde vel blitt et par alvorlige samtaler med jentungen... Men egentlig, hvor mye kan man gjøre?

 

Har forøvrig ingen unger ennå....

Bilvask er oppskrytt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Wibla

 

Tja.. godt spørsmål egentlig.. er vel bare jeg som ikke helt liker det, selv om jeg har tatt meg selv i å glo godt på noen av de litt yngre.. men 15-16 er litt vel ungt.. Liker de best over 18 :D

 

Liker dem best et sted mellom 16 og 18 jeg som regel.. Er lovlig, men kan ikke be om å få låne bilen min enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

 

Liker dem best et sted mellom 16 og 18 jeg som regel.. Er lovlig, men kan ikke be om å få låne bilen min enda :)

 

hehe, dama vil ikke ha lappen, så kan føle meg rimelig trygg sånn sett :D

 

Blir verre neste sommer, når jeg enda er i militæret og søstern skal øvelseskjøre med bilen min :(

- 1988 Mazda 626 2.0i-16 4ws

x 1987 Mazda 626 GLX 2.0L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Wibla

 

hehe, dama vil ikke ha lappen, så kan føle meg rimelig trygg sånn sett :D

 

Blir verre neste sommer, når jeg enda er i militæret og søstern skal øvelseskjøre med bilen min :(

 

Med tanke på at det er en GC bør du være glad til, og håpe at hun vraker den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

 

Med tanke på at det er en GC bør du være glad til, og håpe at hun vraker den.

 

hehe, tjo.. men blir jo glad i bilen og.. aldri svikta meg..

 

Merker at den begynner å bli bra gammel nå.. tikker, rust her og der ( dørene, ene hjulbuen bak ), osv.. vet ikke om den går igjennom eukontroll i 2005 men.. heller tvilsomt ;)

 

Har veldig lyst på en 626 GD .. de er jo litt finere, går bedre.. osv :)

- 1988 Mazda 626 2.0i-16 4ws

x 1987 Mazda 626 GLX 2.0L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan kan en si at om en på 20 driver på med en på 15 er ekkelt å se på a??

 

Er jo rett og slett umulig å se forskjell på mange av de da!

Det blir helt naturlig og jeg ser ikke noe galt i det...

 

Men jeg mener at man blir veldig mer moden idet man går over til videregående.. På ungdsomskolen dynker liksom guttene jentene, og mange av jentene syns det er kult :rolleyes:

Sånn er det ikke på videregående... Maange jenter på 16 som er med ut på byn på 18års grense, og sikkert mange av dere som sier usj småjenter, som sjekker opp de jentene jeg som er 16 og ute på byn.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår