Gå til innhold

Mange i bilmiljøet som driver på med jail-bait

Ranger emnet


vilhelm

Anbefalte innlegg

  • Svar 193
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by henningl

Folk får bare styre på sier jeg.. men et par ting å tenke på:

 

- Jenter på 14-16 er jo billigere en høns på markedet i phuket..

 

- Dem har gutterumper (sikker på at du ikke er homo?)

 

- Om du _tilfeldigvis_ skulle beholde dama til hun er 17-18 vil du ende opp med en dame som bare spiser salat og synes hun er feit (buksene fra ungdomsskolen passer jo ikke lenger for hun er blitt voksent utviklet)

 

Så enkelt forklart, ser jeg en 20-åring med dame på 15-16 tenker jeg helt ærlig at dette må være en udugelig taper som ikke kan få seg noe bedre... Det er NULL utfordring å få seg en dame på den alderen der... dem kaster seg jo omtrent på bilen når man kjører forbi buss-stoppet ved ungdomsskolen.

 

Det som det står respekt av er å få seg dame på 20+... dame som vet hva hun vil ha, har sin egen frie vilje, er trygg på seg selv.. dame med erfaring til å skille dem som duger fra dem som ikke gjør det..

 

Men såklart.. for enkelte er det lettere med jente som lar seg herse med og som ikke kan sammenligne en med andre gutter..

 

Så det du sier nå er at alle er likt utviklet både fysisk og psykisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by henningl

Folk får bare styre på sier jeg.. men et par ting å tenke på:

 

- Jenter på 14-16 er jo billigere en høns på markedet i phuket..

 

- Dem har gutterumper (sikker på at du ikke er homo?)

 

- Om du _tilfeldigvis_ skulle beholde dama til hun er 17-18 vil du ende opp med en dame som bare spiser salat og synes hun er feit (buksene fra ungdomsskolen passer jo ikke lenger for hun er blitt voksent utviklet)

 

Så enkelt forklart, ser jeg en 20-åring med dame på 15-16 tenker jeg helt ærlig at dette må være en udugelig taper som ikke kan få seg noe bedre... Det er NULL utfordring å få seg en dame på den alderen der... dem kaster seg jo omtrent på bilen når man kjører forbi buss-stoppet ved ungdomsskolen.

 

Det som det står respekt av er å få seg dame på 20+... dame som vet hva hun vil ha, har sin egen frie vilje, er trygg på seg selv.. dame med erfaring til å skille dem som duger fra dem som ikke gjør det..

 

Men såklart.. for enkelte er det lettere med jente som lar seg herse med og som ikke kan sammenligne en med andre gutter..

 

Syns du setter alle i samme bås no.. Kjenner jenter på 15 som er mer utviklet - både fysisk og psykisk enn en jenter på 20.. Men også her - forskjellige individer..

Så viss du påstår en jenter på 16 har gutterumper.. det skal jeg love deg en på 20 også kan ha det! Og kom ikke her med at så snart en har rundet 20 blir man automatisk trygg på seg selv, vet hva en vil ha osv.... og at de er billig? hallo?! sorry mac, men de finnes nok i alle aldersgrupper... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe kjenner faktisk til en fyr som er 19, som hadde vært på danskebåten en tur. Han traff en jente der inne på et diskotek eller hva det var. 20 års grense for å komme inn. Tilslutt endte de opp i senga i lugaren hans. Greit nok det, helt til det viste seg at hu var 14 år.... :rolleyes:

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr. Aerodeck

Hehe kjenner faktisk til en fyr som er 19, som hadde vært på danskebåten en tur. Han traff en jente der inne på et diskotek eller hva det var. 20 års grense for å komme inn. Tilslutt endte de opp i senga i lugaren hans. Greit nok det, helt til det viste seg at hu var 14 år.... :rolleyes:

 

Hvorfor var det ikke greit når han fikk vite alderen da? Ser ikke helt problemet jeg, med mindre han hadde uærlige hensikter selvsagt, og bare var ute etter ei å lure..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Essex

Blir nok aldri enighet om dette temaet..

 

men viktig:

 

Ikke BRY DEG om en gutt på 20 går med en på 15! det er HAN sin sak, og HAN sitt privatliv!!!

 

Uansett respekter avgjørelsene til andre, så lenge dem har det bra så burde man ikke si en dritt

Seat Leon 20VT '01

*VW Golf Cab GLi '86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 19, og da synes jeg det er greit med dame på 16! 3 års forskjell går vel det?

 

 

Men, nå begynner jeg jo å bli såpass gammal da.. Jo eldre man blir, jo mindre farlige er aldersforskjellene.

 

Men, en 20 åring som driver på sammens med en jente som er 13-14 virker litt kist. Men, men.. Det spørs jo hvordan jenta er liksom..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Essex

Blir nok aldri enighet om dette temaet..

 

men viktig:

 

Ikke BRY DEG om en gutt på 20 går med en på 15! det er HAN sin sak, og HAN sitt privatliv!!!

 

Det kan du prøve og si til pappen hennes mens han knekker nakken din, evt i rettsaken: Ærede dommer, det skal du drite i, for det er mitt privatliv vi snakker om her:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår