mcbanan Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 For noen kranglefanter! Her er mitt bidrag:) Pagani Zonda F Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Her er mitt bidrag:) Fo Shizzle, den der har ligget nesten øverst på ønskelista helt siden den kom ut:P Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Dette må uten tvil være den feteste bilen?? Vet dere hvor mye chicks jeg drar med denne??? Ohh maaaan.... Kanskje det har noe med eieren å gjøre?? Asim.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Wicked. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 enig med analex, pv er en syyyyyyyyyyyyyyykt pen bil...vet ikke om stort penere bil enn d(i mine øyne) eneste som er mer pen er opel ascona/manta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Denne er vel det nermeste jeg kommer på nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Da har vi en diskusjon igjen jammen.noen innlegg fra 12 åringer osv. alt jeg skulle fram til JEG personlig er møkk lei folk som skryter av bilene sine.Er et ork og stå og høre på.(sikkter ikke rett til deg.men men)beklager hvis det virket slik.) Og ja jeg synes bilen min er noe av det peneste man kan få kjøpt,(ved og endre litt på usendet) jaja, du er jo HELE 19 år... ;) ikke dårlig men nok om det. dette er to biler jeg har høyt på lista, vakre linjer! Denne på topp (tror jeg, ikke lett): Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 må nok engang le av Omegamannen! Igjen klarer han å drite seg! SE I SIGGEN DIN DA MANN! Ja se i min og du!! Men topicen ja :) Peneste må være mercedes sin Gamle W126 Serie :D Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 må nok engang le av Omegamannen! Igjen klarer han å drite seg! SE I SIGGEN DIN DA MANN! Ja se i min og du!! Hysj, vi har ikke lov til å si noe, er ikke gamle nok:confused: Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Den peneste bilen i verden er ikke produsert enda! :D Det måtte evt. være Corvette Stingray Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Straydog Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Tenk at eiriksmil disser 240.. :lol Verdens peneste bil synes jeg er denne: Siter 1996 Volvo 850 T-5 1993 Volvo 240 GL [x]1986 Volvo 745 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Detaljer! Gjennomført. (dama som designa interiøret har gjort en god jobb!) Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Detaljer! Gjennomført. (dama som designa interiøret har gjort en god jobb!) Mmmh! ja! :D Aston Martin er så gjennomført! Husker Jeremy Clarkson mislikte oppstartsrutinen på bilen, men jeg hadde IKKE deppa om jeg så "Power Beauty Soul - Aston Martin" danse fram på speedometret mitt før jeg trykka på start-knappen. :D Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg