Gå til innhold

Verdens peneste bil?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 207
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lamborghini Miura Concept - seriøst noe av det mer sexy

sier meg egentlig nesten enig her.. men mener at orginalen er penere.. :)

 

Peneste bilen jeg vet om må væra lamborghini Islero

 

http://www.lamborghiniregistry.com/Islero/Islero/6354c.jpg

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye gammel sjit som ble dratt fram her, F40 og Opel Omega!? Come on! Antar smaken er ekstremt delt i denne sammenheng. Mitsubishi Evo 6 er vel ikke pen, mer.. Brutal! Og garantert den Evoen med råest utseende, med unntak av konseptbilen for Evo X.

 

Personlig synes jeg min bil er linjelekker, men ikke i nærheten av å være i samme klasse som ikonet for "vakker", Aston Martin DB9. Har sagt det siden Aston Martin Vanquishen kom ut; Før jeg dør skal jeg ha eid en Aston Martin.

 

V8 Vantage:

 

2006-Aston-Martin-V8-SA-Yellow-1920x1440.jpg

 

V12 Vanquish:

 

Aston-Martin-V12-Vanquish-Frontview-1280x960.jpg

 

DB9:

 

astonmartindb9008_1.jpg

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå skal det jo sies at man her vel egentlig var ute etter de bilene som er mest vellykket linjemessig? var ihvertfall slik jeg oppfatta det.. sjøl om jeg elsker f eks en gammal kadett C eller ford mk1 mexico så vil jeg alikevel ikke påstå at dette er verdens fineste bil.. :)

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får Viking mange hatmail. Hehehehe...

 

 

En bil jeg seriøst forguder... Kanskje ikke lekre linjer, men syns den er svææært attraktiv :)

 

Porche%20Carrera%20GT.JPG

 

 

 

I frykt for å bli upopulær blant Omegamannen og co. (dette er ikke min bil...) syns jeg NSX designet er vellykket... Ser ikke urgammal ut selv om designet er fra 1989... Hvis man tenker på andre biler fra samme tid! Jeg er helt jævla svak for den og, blir gelè i knærne hver dag... Hehe...

 

nsxside.jpg

Ok ikke verdens vakreste, men litt pen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ADEEL

 

Omegamannen og co. hehe hva slags piss er det og si. :) PS honda NSX er en veldig vakker bil.Men synes bare ikke man skal gå ut og skryte av egen bil.bedre at andre sier det til "deg".

 

Jeg har Opplevd nok av folk som står og skryter til jeg får vondt i hodet.bedre og være stille og la andre beundre;)

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

 

Opel Maffian

 

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår