Gå til innhold

Verdens peneste bil?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 207
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Her kommer det jeg synes er en av verdens peneste biler. Iallefall i mine øyne. De bilene som somergel er nevnt tidligere i denne tråden

er biler som de fleste av oss ikke har sjangs til og få. Å forresten spar dere for kommentarer som at jeg er dum i hue o.s.v. det vet jeg allerede!

Alle har hver sin smak. En bil til 5 mill kaller jeg ikke en bil, det er penger på hjul, hehe neida :P

 

charliescossie3.jpg

 

charliescossie2.jpg

Kristian Bjørke

Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1972_Pontiac_Firebird_Trans_Am_455HO_F1_.JPG

 

enig med Mr.TransAm med 1970 Pontac Trans-Am.. Men skru tiden fram til 1973. Helt lik, bare at den store fuglen kom på panseret (i blått/sort), cameo white lakk, black deluxe interiør og Rallye II felger originalt.. DET er den peneste bilen noen gang.. i mine øyne.. Og jeg er ikke så fan av nye biler så da kommer det heller aldri til å bli laget noen penere heller.. :)

Er helt sjukt å forelska jeg er i den bilen.. Men så må man gi minst 200.000 KR for en slik.. og nærmere 300.000 KR for SD-455 værstingen. JaJa.. jeg hadde ikke hatt hjerte til å ta imot en sånn nå uansett, for jeg hadde ikke hatt råd eller mulighet til å ta vare på en. De må taes godt vare på!

 

Ellers er jo den sorte Lamborghini Miura som var bilde av sinnsykt sexy. Det er noe med bakrutesjalusi :) og digger spesielt den vinkelen skrått bakfra/siden. PS: liker best den gamle.. ikke concept.

Pontiac Firebird (F-body) er min favoritt innen karosseridesign. Og håper for all del at de ikke tar opp produksjon av den igjen, for da vil de nok drite seg ut før eller siden og ødelegge hele historien.

Galant 2002 comfort sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

300 000 for en SD???

Dollar da eller? :D hehe

Enig med deg tilbake dingo! Syntes trans amene fra 70-73 (ikke firebirdene altså) er de peneste bilene evva! 73en er også helt herlig!

 

 

thndrblt.jpg

 

Jeg mener, Hvem vil vel ikke ha en slik en!?

1984 Recaro T/A 350

 

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjell mellom en pen og tøff bil. Miura er pen bil, ferrari F40 er tøff (ikke pen).

 

 

Hør hør..

 

 

 

Hvorfor står der RSR under nicket ditt Porschepower? kjører du en RSR?

Eller bare en sc med stoor vinge?

 

RSR går under kategorien råå..

Do you understand the words comin outa my mouth?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sierra eiere teller ikke *erte erte* :p

 

jeg har altid hatt en rar smak i bil, mine kandidater er som f0lger:

som nicket mitt sier, jeg liker Hemi 'Cuda'en

392_hemicuda2.JPG

 

annen jeg digger er.

Plymouth Superbird

1970_Plymouth_Superbird_440_Six_Pack.jpg

 

feteste Mercen noengang lagd, Mercedes C-111

c111.jpg

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne her mener jeg at er en av de peneste bilene jeg har sett på bilde og live. Med tanke på at de er laget i 1939 og med en detaljrikdom som Aston Martin hadde blitt grønne av misunnelse på, så mener jeg at dette er et smykke.

 

1939 Delahaye T165 Figoni et Falaschi V12 Cabriolet

 

1939 Delahaye T165 Figoni et Falaschi V12 Cabriolet right front.jpg

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår