Gå til innhold

Verdens peneste bil?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 207
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Denne bilen Gumpert er ikke så veldig pen men litt tøff http://www.allfastcars.com/germansupersportscar.html

“Thank god there’s no 48-hour race anywhere in the world, because chances are nobody could beat Porsche in a 48-hour race. They’re probably the only cars in the world that would stand-up for something like that.”

 

Carroll Shelby

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å velge hva som er "penest" blitt posta et par bilder av denne før her, men syntes den fortjente et par til.....

 

 

maybach_exelero_wallpaper_02.jpg

 

 

 

maybach_exelero_1600_01.jpg

 

 

fy faen for en bil!!

01- Mercedes Benz C200 Kompressor

86- Nissan Cherry 1500

[x]91- Mazda 323 GTX

[x]86- Nissan cherry 1500- hærjebilen.

[x]90- Vectra 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener å huske at de har tatt denne diskusjonen på ''ultimate cars'' på discovery, mener å huske at duesenburg vant.

''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.''

 

Min lillesøster på 7 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger meg på og sier ferrari f40. Har hatt våte drømmer om den siden jeg fikk min første 1:24 versjon av den som 1åring. Er kanskje ikke den peneste av dem alle, men fader ikke langt fra. Den er i tilegg så brutal og lakken så tynn at man kan skimte carbonfibrene under lakken. Uten tvil verdens RÅESTE bil.

 

Men hvis vi skal snakke om pene biler designmessig:holden-efijy-concept-743006.jpg

 

Den har pene linjer denm'm

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår