Gå til innhold

Verdens peneste bil?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 207
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den er også en av mine absolutte favoritter!

 

Regner med du liker 49-51 mercury og da? (man ser hvertfall hvor de har hentet inspirasjon

fra)

 

 

Har du forresten hørt om den blir satt i prod?

 

Liker det meste av modda 30-50 talls amcars ja :D

 

Den er mere inspirert av den gamle Holden Efijy som ikke er helt ulik Merc.

Den kommer helt sikkert ikke i produksjon da det er konseptstudie som Holden kjørte for å vise hva de kunne få til.

 

Les mere her!

VW Audi club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Den var din?

 

tenkte jeg ikke over!Trodde det var et bakgrunnsbilde jeg!

 

Kjempebil hvertfall! gratulerer! Er du fornøyd med den eller?

 

Hehe, åja trodde det var ganske åpentbart med oslo fjorden i bakrunden og color line på vannet;) Blitt kjempe glad i bilen, som resten av bilene som kommer fra statene ligger den ikke så godt på veien, men det veier opp imot god kraft og kjøreglede, så er vel fornøyd med den. Dessuten kommer det vel Eiback fjører og nye dempere på straks tenker jeg fra USA, da blir det litt bedre i svingene håper jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Enig der. Men 79-81 modellene er jo basically klin like.

 

Min Absolutte fav er jo 73 Super dutyen, men jeg elsker absolutt alle modellene like mye!

 

hehe.. er 73 mod 455 motor i 79 modellen som står hjemme her i gården

tidligere eieren kommer over en slik på en bilkirkegård i statene. og kjøpte motoren billig.. fant ut via trans am tech at dette var en slik motor

__________________

Jone Klemo Øverland

medlem av Club-Honda Norge

92-Honda CRX vt

Honda entusiaster, nye som gamle - Foren dere! Bli medlem i Club Honda Norge HER!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. er 73 mod 455 motor i 79 modellen som står hjemme her i gården

tidligere eieren kommer over en slik på en bilkirkegård i statene. og kjøpte motoren billig.. fant ut via trans am tech at dette var en slik motor

 

Har du bilde av den bilen? Er det den som er ombygd fra en 75 modell?

1984 Recaro T/A 350

 

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår