Gå til innhold

Min 924 - Sommerbilen

Ranger emnet


Nikdev

Anbefalte innlegg

jeg synes den "Mufflern" kler bilen din kjempe godt!hadde tenkt og kommentere den:) det er barsk .!åssen er lyden i det.

4 syl. Bokser?eller rekke? 2.0 da er det vel muligheter for at jeg tar deg rett frem da:) men i svinger må jeg vel satse litt for og ta deg tror jeg hehe

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

 

Opel Maffian

 

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

*Her kan du grille loffen din tra la la la la la* ;)

 

Uffda, men den er ikke såå stor

 

jeg synes den "Mufflern" kler bilen din kjempe godt!hadde tenkt og kommentere den:) det er barsk .!åssen er lyden i det.

4 syl. Bokser?eller rekke? 2.0 da er det vel muligheter for at jeg tar deg rett frem da:) men i svinger må jeg vel satse litt for og ta deg tror jeg hehe

 

Lyden er go den, brommete på tomgang og rimelig "stille" rundt 3000-4000(deilig på motorveicrusing) og fint hyl\brøl på høyere rpm`s

 

Vanlig firer i denne (vag motor)

Du tar meg nok rett frem ja, men ekke det som er meningen i denne bilen..

 

Har endelig fått tatt noen bedre bilder av bilen, laster opp nå, stay tuned;)

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SUC50341.jpg

 

SUC50345size.jpg

 

Barnesetene:

SUC50354size.jpg

 

Bagsjerommet som akkurat rommer takluka\taket:

SUC50357size.jpg

 

Vanlig lysmode:

SUC50343size.jpg

 

Sleepy:

SUC50350size.jpg

 

Paddemode:

SUC50349.jpg

 

Har fjerna sotingen på de små rutene bak etter at bildene ble tatt..

 

Neste på liste over "to do" er anlegg (tivoli radio ble for crappy) må finne en cd spiller uten alt for mye flashy delfiner og neon farger..

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes bilen din er veldig fin, men det er noe som skurrer med dekk/felg oppsettet ditt. Felgene i seg selv er veldig fine, men de ser rett og slett for små ut. Ellers har du for lite gummi. Kanskje 16" med litt større dekk hadde gjort seg? Da kan du senke mer også for den rette looken.. :

 

 

81_924_1024.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes bilen din er veldig fin, men det er noe som skurrer med dekk/felg oppsettet ditt. Felgene i seg selv er veldig fine, men de ser rett og slett for små ut. Ellers har du for lite gummi. Kanskje 16" med litt større dekk hadde gjort seg? Da kan du senke mer også for den rette looken.. :

 

 

Ja jeg vet, men det er bildene som lyver litt. Syns ikke det ser så galt ut i real life.

Eneste jeg syns trengs er spacere bak og senk foran

 

Drømmebil du har linka til forresten!

Deilig med Fuchs:

Porsche93153-vi.jpg

Men dyrt...

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vin bil hvordan er den og kjøre ? lure på og kjøpe meg en 944 =)

 

Go å kjøre, noe helt annet enn andre familiebiler, komfortabel men samtidig så sitter du der med ett smil når svingene kommer

 

 

nei å nei, felgene passer ikke inn i det heletatt...jeg skal være grei mot deg og kjøpe dem for en billig penge :pimp

 

uffda, du skal få dem mot en sixpack;)

 

Lurer forresten litt på å kjøpe en slik spiller: Pioneer_dehp77mp2.jpg?PHPSESSID=d7859f1d9c05a75bb9096d0213e1e723

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om bilen har bare 125 hk, så har du et gjevnt moment over store deler av turtallet, lite vekt, og en god cw-verdi (lite luftmotstand), så den kan gå overraskende bra rett fram og.. Får gjerne litt grep i asfalten med så mye vekt bak, selv om det ikke er stiv bakaksel..

 

Kjørte litt på Gardermoen uoffesiellt i fjor med min (noe oppjustert), R-dekk og clutchdump, så var det kun en bil som kom raskere i mål på 200 m enn min, en oppjustert 740 turbo. 0-100 gikk vel unna på 7-7.5 sek på denne måten, og det er greit nok med bare 125 hk :)

 

Er i svingene den har sitt ess, det er her sportsbil-chassiet har fordeler i forhold til familiebilene.

S.C.E.

'76 924, '82 944 RS, '87 951, '01 Viper GTS, '94 855 T5, '04 307 HDi, '99 V40 TDI, x 20 stk med forskjellige merker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Fin bil ja, en av de flotteste 924 jeg har sett i norge.

Ta godt vare på den! :)

 

 

Ser på bildene av innsia av bila at det ikke er trekt teppe bak i bilen.

Var dette standar på den eller er det noe den forigje eieren har fjernet?

 

 

 

Og forresten hei alle sammen, er første posten detta :hello:

Chevy Suburban (97)

Porsche 944 (84)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil ja, en av de flotteste 924 jeg har sett i norge.

Ta godt vare på den!

Og forresten hei alle sammen, er første posten detta :hello:

 

 

Hei og velkommen!

 

Prøver å ta så godt vare på den som jeg bare kan

 

Ser på bildene av innsia av bila at det ikke er trekt teppe bak i bilen.

Var dette standar på den eller er det noe den forigje eieren har fjernet?

 

Forrigie eiern fjerna trekkene på siden, han ville ha det litt "racing", han monterte også inn brannslukkingsapparatet

 

 

Jeg har den Pioneer spilleren i min '44. Forholdsvis diskret.

Ser vi deg på ett av treffene til PCN snart?

 

Jeg var på rudskogen når det var kjøretrening, men parkerte oppe, så kanskje du ikke så meg..

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår