Nikdev Posted October 3, 2006 Author Report Share Posted October 3, 2006 Solgt bilen? Pris ant. på den da? Nei den er ikke solgt, men jeg sliter med luft i kjølesystemet etter at en var å prøvde den, kan hende toppakningen har gått:shake Skal få tatt en lekkasjetest av motoren nå de nærmeste dagene, vet ikke om jeg kan\har tid til å fikse det selv, isåfall går den billig...... Quote Team HS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsbusa Posted October 3, 2006 Report Share Posted October 3, 2006 Så den på autodb.. Utenfor min klasse akuratt nå,men har hørt på en 82 mod, han skal selge for ca 25k.. Men må få solgt min først, var noe smått med den og, men ikke noe jeg ikke skal klare å fikse... Quote -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikdev Posted October 5, 2006 Author Report Share Posted October 5, 2006 Fikk målt\testa litt idag og motoren virker bra. Må bare få tak i ett nytt radiator\ekspansjonstank lokk så er alt i orden... Må også få tak i ny speedometer wire, du har ikke det vel sveina? Quote Team HS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yndis Posted October 25, 2006 Report Share Posted October 25, 2006 solgt bilen nå? tror du kommer til å savne den Quote Min 86' 944NA Targa Type 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikdev Posted October 25, 2006 Author Report Share Posted October 25, 2006 solgt bilen nå? tror du kommer til å savne den Bilen er solgt, og ja jeg savner den... Jeg driver å styrer med volvo nå:uhhmmwhat?: Ikke helt det samme som Porschen. Men det er en veldig morsom vinterbil, Les mer her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=126686 Quote Team HS Link to comment Share on other sites More sharing options...
ladetrykk Posted November 16, 2006 Report Share Posted November 16, 2006 hey.. den volvoen har vel transaksel den også .. Quote Do you understand the words comin outa my mouth? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikdev Posted November 30, 2006 Author Report Share Posted November 30, 2006 hey.. den volvoen har vel transaksel den også .. Men det blir ikke helt samme kjøregleden som porschen, Sittestillingen blir helt feil og den krenger som en buss, men den er morsom for det, spesielt på snøen;) Quote Team HS Link to comment Share on other sites More sharing options...
MiniHansen Posted December 22, 2006 Report Share Posted December 22, 2006 Fin bil , Synd den måtte bort ! :win likte den veldig godt faktisk ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sæther Racing Posted February 24, 2008 Report Share Posted February 24, 2008 Faen du solgt porshen nå, da hadde jeg kjøpt den på flekken av deg, siifra om du hvet om noen kupp er på leting etter en sommerbil :) Quote Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikdev Posted February 25, 2008 Author Report Share Posted February 25, 2008 Faen du solgt porshen nå, da hadde jeg kjøpt den på flekken av deg, siifra om du hvet om noen kupp er på leting etter en sommerbil :) Will do!:viske: Har forresten fått volvoen til å bli en mer morsom bil en porscha, men det har kostet;) Quote Team HS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts