Gå til innhold

Fantasi feil på en bil

Ranger emnet


andronix

Anbefalte innlegg

  • Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fakta: den ene bærekulen hoppet av på bilen min, to jenter jeg kjenner kommer forbi og spør hva som har skjedd. Jeg svarer at fustasjopphenget har knekt, og ligger og presser på koblingene til kardangen.

"Åja" sier de, og nikker forstående:D

 

Ellers var den tutevæsken genial!

Og en har jo indre og ytre radialflens...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En MEKANIKER lærling, var på jobb.... Så hadde de med fagbrev lite å gjøre, så de ba han om å skifte luft i dekka på alle bussene som var der, fordi det var blitt vinter og da måtte man skifte luft i dekka. Var en ting til han måtte gjøre, men det husker jeg ikke hva var... Tar nesten kaka når du jobber med bil og bli lurt til no sånn...

02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges

89 Kadett E

85 Mercedes 190E - Selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En MEKANIKER lærling, var på jobb.... Så hadde de med fagbrev lite å gjøre, så de ba han om å skifte luft i dekka på alle bussene som var der, fordi det var blitt vinter og da måtte man skifte luft i dekka. Var en ting til han måtte gjøre, men det husker jeg ikke hva var... Tar nesten kaka når du jobber med bil og bli lurt til no sånn...

 

Det er jo standard å kødde med lærlingen da! Som utplassert 15-åring (Helt grønn på mekanikk den gangen) på Toyota Drammen ble jeg sendt til oppretteravdelingen for å hente sleggefett! :D

 

Det skal jo nevnes i samme slengen at jeg ikke var lett å be da de ba meg hente negerkusa rett etterpå.

Matpakketransport: 85 Volvo 740GL

Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look

Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon

Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI

740 hugges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår