Gå til innhold

Fantasi feil på en bil

Ranger emnet


andronix

Anbefalte innlegg

Kom med ord som tilsier at noe feil. Vanskelig å forklare. Men sånt man kan lure en som ikke ha nubb sjans i bil :D

"Kast i coilen"

"Punktert svinghjul"

"Sjekk blinklysolja"

Moro og høre hva folk har for noe lure påfunn :D

Ride it like you Stole it

[-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil)

[x] -82 Sierra 2.0 Coupe

[-] -82 Matra Murena 2.2 S

[x] -88 Sierra 2.0 Sedan

[x] -76 Kadett C 1.2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ei dame kom på en bensinstasjon jeg var på å spurte meg hvorfor det tikket så ille av motoren.. jeg fikk overbevist hun om at tikkelikk-forsterkeren var gåen og hu måtte oppsøke verksted med en gang.. heeh synd jeg ikke fikk sett trynet på den verksmesteren... hhah

1987 Volvo 244 2.3 16V-T

2001 VW Transporter 2,5TDI

2007 Tysse Bilfrakter

Ja jeg frakter billi! =P

Viking redningstjeneste Trondheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting er morsommere enn å stoppe 18-åringer eller folk som netopp har kjøpt ny bil eller lignende på følgende måte:

 

De tar løs, mens du står å ser på, så veiver du plutselig med armene, løper etter og roper STOOOOOP med et forskrekket/bekymret utrykk i ansiktet. Når vedkommende stopper, nervøs og bekymret og sveiver ned ruta peker du på fremdekket og sier:

Hjulet ditt går rundt!

 

Satan så nervøse mange blir :P

Signaturen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting er morsommere enn å stoppe 18-åringer eller folk som netopp har kjøpt ny bil eller lignende på følgende måte:

 

De tar løs, mens du står å ser på, så veiver du plutselig med armene, løper etter og roper STOOOOOP med et forskrekket/bekymret utrykk i ansiktet. Når vedkommende stopper, nervøs og bekymret og sveiver ned ruta peker du på fremdekket og sier:

Hjulet ditt går rundt!

 

Satan så nervøse mange blir :P

 

 

hehe. den gjekk eg faktisk på. akkurat fått lappen og var på vei ut fra skuleplassen da læreren peikte på hjula og ropte. 2hjula dine går rundt". hehe.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår