Traxspex Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Bare noen bilder av prosjektet til en bekjent av meg... bare en ting å si. FETT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Den som ligger på omc det ja. :) Sinnsykt bra arbeid! All respekt til de som legger mye jobb i en opel! Hvilke hjulbuer er det bak? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Fyyyysj kor fælt rått prosjekt.. sinnsykt nais gjennomført.. Å med Cossie motor kommer den til å gå som et uvær å... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 utrolig rått:) Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 det der står det respekt av ass....sinnnnsyyyyyyykkkkkttttt råttt ass...kommer nok til å gå som f****.....helt rått....er det mulig å få tak i flere bilder av den eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Messias Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Pen den..... må legge ut bilder av ferdig resultat også da ;) Siter [o] '09 BMW E60 520D [x] '00 BMW E46 320i Touring[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Blir den ferdig innen juli? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Er det planer om å få den godkjent eller? Hadde vært artig å fått en oversikt over hva som er brukt av deler rundt om på denne, som bakaksling, bremser, hjuloppheng osv.. ser jo vanvittig rått ut! Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Hvilke hjulbuer er det bak? Er det ikke fra golf da? Ser utrolig rått ut!! dette er grombilen til opel yodude Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Gjennomført nydelig. Alt er perfekt. Kunne bare finne en ting som jeg ville ha forbedret. Spylevæskedunken. veit det er ekstra vekt å lage ei i aluminium, men det hadde vært så mye penere. Gleder meg til å se denne på neste Opel treff til sommer'n. hva er det for type dempere AVO? hvem er det som importerer slikt til Norge? Sjekka prisene fra http://www.avouk.com/ og den lå på £50ea+vat per demper (justerbar)... Ikke ille om de kan måle seg med Koni til den dobble prisen. demperene jeg hadde lyst på te bilen min kosta vel 900 bak og 1100 framme, (bilstein) PS: legg merke til dimensjonen på bensinslangene... wow... Det skal vist ikke spares på noe, spess ikke bensin... Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oystein Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Å fy faen... Siter Opel Vectra B 2,0 16v 96 modell. senket og 17" OZ felger med ukjent navn.. :afro C Kadett 79 mod:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CumsteR Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Drømmebil!!!! For guds skyld, kvite Compomotive felger på den her.... Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traxspex Skrevet Januar 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Som sagt, så er det bilen til en bekjent av meg, og jeg vet ikke så mye om den i detaljer. Jeg bare følte for at den trengte litt mer publisitet enn bare på opelmotorsport sine sider. Og har bare kopiert linkene derfra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel Rekord 24V Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Er det planer om å få den godkjent eller? Hadde vært artig å fått en oversikt over hva som er brukt av deler rundt om på denne, som bakaksling, bremser, hjuloppheng osv.. ser jo vanvittig rått ut! Må komme inn i varmen på OMC forumet igjen da vetdu så får du med deg hva som skjer! Siter Rekord 3.0 24V 4stk.senator 3.0E selges i deler tlf 41643425 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord 2,2i Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 den der var sjukt rå Siter ønsker å kjøpe ford anglia uansett stand,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg