Gå til innhold

Kadett C med Cosworth motor

Ranger emnet


Traxspex

Anbefalte innlegg

å fysj den var stygg, skulle vert blå!!! hehe, er det ikke kadett b buer bak da? mener at golf er mer "kantete" ikke galen bil iallefall, sku lett laga tilsvarende prosjekt på en av mine, men har ikke vunnet i lotto enda :(

 

magnus

Dæ så går ront, går sont!

Kadett-C - flerårsprosjekt

kadett-C - 77mod selges i deler

Ascona C - stygg som få, bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 120
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

å fysj den var stygg, skulle vert blå!!! hehe, er det ikke kadett b buer bak da? mener at golf er mer "kantete" ikke galen bil iallefall, sku lett laga tilsvarende prosjekt på en av mine, men har ikke vunnet i lotto enda :(

 

magnus

 

 

Stygg ?? Tror du har skrapt litt for mye tectyl på Rakett C`en din jeg Magnus...

Den kadetten der med cossie motor.... OHH jeg finner ikke ord får hvor RÅ den bilen er :usa:

En vakker dag så får jeg nok lappen på bil ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkelig rå bil.. seff måtte det noe ford ting i den bilen også.. Ingen opel motorer som holder mål?

 

Må bare gi deg litt refs for den kommentaren der.

De to motorene som holder lengst sies å være Opel OHC og Merchedes diesel.

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke trimma en Opel OHC eller en Mercedes Diesel, men...

Han tenkte nok effekt messig...

Toppen på Opel C20XE er minst like bra som Cosworth, om ikke bedre sies det... Den og Nissan SR20DET eller no er vel de beste 2.0 16V å bygge på, men Cosworth vanligst... Zetec motoren er vel mye bedre å bygge på, men... Cosworth er jo gammelt og dårlig i forhold til Zetec... Men da står det jo ikke Cos på toppen... Taper jo en 50hk på det og....*Ironi*

02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges

89 Kadett E

85 Mercedes 190E - Selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår