Opel Rekord 24V Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Penest uten! synes jeg da!! Kjempe tøft prosjekt da!!! Synes denne bilen fortener en skikkelig rekke 6er happyhappy Siter Rekord 3.0 24V 4stk.senator 3.0E selges i deler tlf 41643425 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Fortjener :crazysant Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Med vinge. Siden du går for race look. :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Jeg er vanligvis imot disse store japse spoilerne,men faktisk denna hadde kledd en stor carbon spoiler. Detta blir suvernt!! happyhappy Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FastOmega Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Joda.. jeg har hørt om disse v8star bilene. Har prøved flere ganger å få noe info om disse, men det er ingenting...? Synes de ser ordentlig brutale ut:D Men jeg trur de har sluttet å kjøre? Noen som har masse bilder av noen slike? Men når det gjelder sponsing, så har jeg fått noen tilbud. Men dette innebærer uansett noe utlegg. Siter Mvh FastOmega ____________________ Opel Omega A 3.0i 24v Opel Omega A 2.0i Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Her har du noen bilder av den :)slik du ville ha. Du har fått tilbud om det ja. Ja det er jo alltig noen utgifter. Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Lenge siden jeg har noe her i byen :( "liten oppdatering???nå når du har fått ny fin stor rekkesekser fra Russelheim :) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FastOmega Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 joda.. bilen ble sent fra tyskland igår, så den er vel snart i norge tenker jeg! :D Holder fortsatt på innvendig i bilen med å fjærne asfalt matter o.l.. Legger ut bilder straks jeg har noe interessant å vise!:) Siter Mvh FastOmega ____________________ Opel Omega A 3.0i 24v Opel Omega A 2.0i Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Takkar! :DNei jeg jobber ikke som biloppretter, men prøver å lære så godt jeg kan.. :) Sleng ut en prosjekt tråd med biler av bilen din? Alltid bra med bilder! Men ideen din med å pusse litt på omega b'n for å få sopet inn litt penger til prosjektet ditt er jo etter min mening en god ide! Vanskelig å finansiere et omfattende bygge. Lyktene er orginale.. blinklysa er fra 90 og oppover. Men har du lyst på tøffe lykter til bilen din, så ta en titt på blitzpower.no. Det er litt vanskelig å si hvor lang tid jeg har brukt.. Det har gått i rykk og napp ettersom jeg har hatt forskjellige steder å holde på. Har også blitt masse unger og greier i mellomtiden, så ting har tatt litt tid! :D Men nå er planene klare og bilen skal stå ferdig i slutten av året! Fangeren er grei.. får se hvordan den blir når bilen blir senket ennå mer. Den skal i allefall modifiseres kraftig om den skal stå på denne bilen. Jeg vil ha litt mer racing preg over dette. Nå er jeg i samtale med en i tyskland om å hente inn en 3.0i 24v vrakbil.. (Kanksje 3 liter allikevel? :wonder) Får se hva det blir til.. kommer ikke inn på blitzpower siden :S Siter Status Bilpark: Omega 3000 Turbo, Omega 3000, Omega 2,0, Omega 2,6, Rekord E2 2,2i, Rekord E1 2,0S, Rekord D 1,9, Ascona B 2,0S. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Forvandla en kjedlig orginal ( nestn stygg :op ) Omega, till et skikkelig råskinn... E imponert, men syns den så best ut utn spoilern... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 joda.. bilen ble sent fra tyskland igår, så den er vel snart i norge tenker jeg! :D Holder fortsatt på innvendig i bilen med å fjærne asfalt matter o.l.. Legger ut bilder straks jeg har noe interessant å vise!:) Det ser jeg fram mot :)det var veivføleren på bilen min som gjorde slikt at den fuska da :)"jeg viste det!"dro på opel og leste av tech 2 og det skulle de ha 270kr!!!!helt sinsykt!!følern kosta neten 2000kr :( men nå går den som en kule igjen.nyoverhalt og alt :) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FastOmega Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 kommer ikke inn på blitzpower siden :S Nei.. kommer ikke inn på den selv heller.. Har sett at det er fler som savner den siden! :( Den er rett og slett nede.. Siter Mvh FastOmega ____________________ Opel Omega A 3.0i 24v Opel Omega A 2.0i Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FastOmega Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Forvandla en kjedlig orginal ( nestn stygg :op ) Omega, till et skikkelig råskinn... E imponert, men syns den så best ut utn spoilern... Takkar! :D Me for se hva det blir til. Noe vinge spetakkel skal det i allefall være på denne. Om det blir karbon eller den som står på, det får tiden vise. Men den som er der nå blir og den blir svart for å bli mer diskret. Skal også lage nye fester til den.. Siter Mvh FastOmega ____________________ Opel Omega A 3.0i 24v Opel Omega A 2.0i Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 var det slikt du mente Fast omega????eller mente du jeg skulle lage en ny beholder????(det hadde vært fett :) den 3000 tyskland. er det 24V??hjerne og alt er med eller er det bare motor??bilder??? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FastOmega Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Det ser jeg fram mot :)det var veivføleren på bilen min som gjorde slikt at den fuska da :)"jeg viste det!"dro på opel og leste av tech 2 og det skulle de ha 270kr!!!!helt sinsykt!!følern kosta neten 2000kr :( men nå går den som en kule igjen.nyoverhalt og alt :) det er nok mange bilopphoggere som har den føleren..? Er ikke det den samme som sitter på 2 litern også da? Fikk forresten vite idag at på søndag står godbiten min på norsk jord! Siter Mvh FastOmega ____________________ Opel Omega A 3.0i 24v Opel Omega A 2.0i Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg