Gå til innhold

FastOmega: Opel Omega A - mitt prosjekt

Ranger emnet


FastOmega

Anbefalte innlegg

  • Svar 248
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, den motoren skal være ålreit. Har gått 160k. Neih.. skal ikke bruke de stolene fra den bilen i prosjekt bilen nei. Men er interiøret bra, så bytter jeg det med det som er i family opal.

 

Morty: Lag en prosjekt tråd på din, da! Så vi får se hva du holder på med..?

Jeg fikk hele bakstillingen sandblåst og lakkert med noe av forsvarets båtlakk.. Det skal i allefall ikke ruste med det første! Men planene nå er jo å få alt understell pulverlakkert. :D

Mvh FastOmega

____________________

Opel Omega A 3.0i 24v

Opel Omega A 2.0i

Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har desverre ikke noe sted med god plass til og legge ut bilder.prosjektet mitt har igrunn stoppet opp.har ikke gjort noe med bilen på 6 måneder :( gått litt lei. hva er spessielt med pulverlakkering? jeg har brukt rød industri grunning på mitt + bengalakk+ understellesbeskyttelse+bengalakk+ klar bengalakk på toppen. er spent på om det er en god beskyttelse. men mange lag blei det...

 

http://omcoslo.com/gallery/Omega-3000-Turbo

 

http://omcoslo.com/gallery/Mortys-Bilder

Status Bilpark: Omega 3000 Turbo, Omega 3000, Omega 2,0, Omega 2,6, Rekord E2 2,2i, Rekord E1 2,0S, Rekord D 1,9, Ascona B 2,0S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla. Lenge siden sist nå. Du får si ifra hvis du trenger noe skruhjelp en dag.

 

Har du plass til meg i garasjen eller? Litt innimellom?

 

Trenger helt klart å komme litt videre på min.

onfiredevi -95 Honda Civic MA8 1.4i onfiredevi

Nye felger og en del ny styling kommer snart.

 

 

"Grunnen til at menn liker damer i lakk og lær, er fordi det lukter ny bil!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omegamannen: Jeg er enig i det.. (selv om omega egentlig ikke er så kantete som folk skal ha det til.. :D) Det er jo bare en skisse.. har laget flere!:)

Og ja.. familietralla er ålreit den! Det er litt småfiks som eksos, fjerbeinslager og noe stabstagforinger.. Jeg lurer litt på om jeg skal lage noe hjulbuer og nye skjørter til den før sommeren slik at jeg får på de hjula som står på prosjektet. Ka du tru..? Det stod jo senkesett på delebilen, så det passer fint på familietralla!:) Kunne fått den litt stilig, siden den andre ikke blir ferdig på leeeenge..

 

TurboTony: Du som satt i den blå volvoen der? Stusset litt i forbifarten, men måtte videre!:) Du får blinke på meg neste gang!

Mvh FastOmega

____________________

Opel Omega A 3.0i 24v

Opel Omega A 2.0i

Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kast på noen felger på familie tralla og senk den(med senke settet fra dele bilen) og rund hjulbuene bak.

 

trenger jo ikke gjøre så mye.bare du gjør det,så synes jeg den er pen :)

Hva gjør du med 2.0 med kamsettet fra enem, når. du skal kaste oppi 3.0??selge den?

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

 

Opel Maffian

 

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår