Gå til innhold

FastOmega: Opel Omega A - mitt prosjekt

Ranger emnet


FastOmega

Anbefalte innlegg

  • Svar 248
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja det er jo flotters :) hehe en orginal sekser ell?lett oppgradert ??Kan du ikke ta noen flere bilder av bilen jeg synes den er så groooom:)

 

men du ,en person i sverige som har lotus omega.han satt bi xenon på sin omega a.det ble drit tøff!tenkt på noe slikt?? happyhappy

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

 

Opel Maffian

 

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er jo flotters :) hehe en orginal sekser ell?lett oppgradert ??Kan du ikke ta noen flere bilder av bilen jeg synes den er så groooom:)

 

men du ,en person i sverige som har lotus omega.han satt bi xenon på sin omega a.det ble drit tøff!tenkt på noe slikt?? happyhappy

 

Du tenker på denne? :D

 

vantasigblockenpacknungXs.jpg

http://www.lotusomega.se/public_html/projekt.htm

 

Jeg har heller lyst på carbon panseret!:)

Lyktene er ikke godkjent i norge, trur jeg. Men prisen på dem gjør også at det ikke er første prioritet.. Men har lyst til å lage egne lykter med "linser" slik du finner på nyere biler. Lage selve lykta i glassfiber og få en glassmester til å lage nye plexiglass.

 

Her er flere bilder, siden du spurte om det.. :)

 

Dette var egentlig bare laget for å prøve.. Det blir litt annerledes..

DSCN7079.jpg

 

DSCN7080.jpg

 

Som du sa om vinga.. Hver gang jeg ser dette bildet, så er jeg ALLTID i tvil.. Synes den ser så bra ut uten noen ting også..

bakendenutenvinge.jpg

 

her er hjulbua rettet på, da den sto i feil vinkel i forhold til hjulet.

IMG_0004.jpg

Mvh FastOmega

____________________

Opel Omega A 3.0i 24v

Opel Omega A 2.0i

Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vantasigblockenpacknungXs.jpg

 

Ja var den 1000hk der jeg tenkte på :) ja carbon panseret hans er tøff:) lurer på hvor han fikk tak i det damndamn .ell kansje han fikk det spesial lagd.det tipper jeg,men men en ting er klart orginal fangern bak må du skifte til noe annet :) hmm du trenger noe bak. EVO vingen?

irm_2.jpg

 

Har sett oppdateringen av bildene på proskjektet mitt?nye felger på osv.:)

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

 

Opel Maffian

 

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. som du ser på noen av bildene, så er den kappet i filler.. Den stod på fordi jeg skulle prøve ut hvordan jeg skal fortsette hjulbuene ned. Men den ble kastet på dynga for 6 måneder siden, so don't worry! Skal lage ny snart.. da kommer det masse bilder! Har nevnt tidligere noe hvordan den blir.

Men itte noe evo-vinge, selvom den er ganske tøff.. Det blir den som står på og evnt. carbonvinge senere! Men da har jeg ikke lyst til å betale den selv.... :D

 

Apropos carbonpanseret; Det er vel ikke så lenge siden det stod et til salgs på siden hans.. Lurer på om det er solg? hmm...

Mvh FastOmega

____________________

Opel Omega A 3.0i 24v

Opel Omega A 2.0i

Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey :) sponsing ja ,,må prøve og finne noen som har lyst og støtte proskjektet ditt da,kan vel ikke være så vanskligt :)jeg hadde gjort det vis jeg hadde vært rik :)

 

og hvordan tror du det hadde vært med en bredda omega b. :)?????driver og fantaserer med deg som insparasjon

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

 

Opel Maffian

 

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey :) sponsing ja ,,må prøve og finne noen som har lyst og støtte proskjektet ditt da,kan vel ikke være så vanskligt :)jeg hadde gjort det vis jeg hadde vært rik :)

 

og hvordan tror du det hadde vært med en bredda omega b. :)?????driver og fantaserer med deg som insparasjon

 

Da jeg skulle kjøpe meg en familie bil sist, så var det jo meningen å kjøpe en B. Da var alle planene klare for hvordan breddingen skulle se ut for å si det sånn.. hehe.. Men family bilen ble en A med 2.6i. Den får sine hjulbuer etterhvert den også. Men det blir i tysker stil. (lav og brei!) Den skal være clean med møe stasj i.. En Omega B med bredda skjermer hadde vært ordentlig fint!

Mvh FastOmega

____________________

Opel Omega A 3.0i 24v

Opel Omega A 2.0i

Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår