Gå til innhold

FastOmega: Opel Omega A - mitt prosjekt

Ranger emnet


FastOmega

Anbefalte innlegg

  • Svar 248
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg må gjøre det skikkelig om jeg først skal gjøre noe med den.. Lager alle fire hjulbuene nye. samt sveise igjen der listene på dørene er og sånt.. Hjulbuene vil såffal ikke bli så voldsomt som på prosjektet, men litt bredere bare..!:D Da hadde jeg laget delene på forhånd, så langt jeg kunne. Og smelt alt på iløpet av en helg!

 

Motorn. Skal kanskje selge den.. Om noen har lyst til å kjøpe den, så.. Toppen er overhalt og symbolsk portet med A7 kam fra enem med nye vippearmer og hydr.løftere. Nytt pakningsett i bunndelen òg. Ny dynamo, vannpumpe, reimer osv..

Mvh FastOmega

____________________

Opel Omega A 3.0i 24v

Opel Omega A 2.0i

Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må gjøre det skikkelig om jeg først skal gjøre noe med den.. Lager alle fire hjulbuene nye. samt sveise igjen der listene på dørene er og sånt.. Hjulbuene vil såffal ikke bli så voldsomt som på prosjektet, men litt bredere bare..!:D Da hadde jeg laget delene på forhånd, så langt jeg kunne. Og smelt alt på iløpet av en helg!

 

Motorn. Skal kanskje selge den.. Om noen har lyst til å kjøpe den, så.. Toppen er overhalt og symbolsk portet med A7 kam fra enem med nye vippearmer og hydr.løftere. Nytt pakningsett i bunndelen òg. Ny dynamo, vannpumpe, reimer osv..

 

 

Ja du har vel litt peil på og lage hjulbuer nå kan jeg tenke meg :) men vi snakkas må få meg litt søvn hvis jeg skal orke jobben i morgen :) kansje jeg skal lagge rette hjulbuer på omega b :) hehe cadilac cattera den første hadde jo det :) rette hjulbuer på omega b karosseri hehe :) se faktisk ganke elegant ut :win

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

 

Opel Maffian

 

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) (det kalles spamming for og få opp treaden hihi) ikke si det til noen:omfg

spamspam

Kjøp lystgasskittet mitt, så får du litt ekstra power :D

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TurboTony: Du som satt i den blå volvoen der? Stusset litt i forbifarten, men måtte videre!:) Du får blinke på meg neste gang!

 

yes det skal jeg :D sto utta får bilen , derfor fikk jeg ikke blinka på deg

er ikke så mange lyse blå'e volvo 142 rundt her :rolleyes:

-- Har 242 med V8-- Prosjekt

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår