Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Etter MASSE bannskap og ut med starter og masse dritt, så fikk jeg skiten til å funke igjen...

 

Men det er vel et velretta spark BAK til denna Nevøen din som blir det utløsende for frustrasjonen...

 

Klålmarken hadde ikke skive mellom orginale kabelskoen og bunnen av + gjengen på starteren...Noe som da resulterte i at det blei sånn litt innimellom kontakt...:vampire:

 

Men med en sånn taggete sprengskive, så fikk den iallefall kontakt nå...

 

Vifta gav ikke luft til defrosteren , fordi det var noe slikt moderne som pollenfiler på bilen... å det var jo POTTE tett...:vampire:

 

åååååååå

Levere dritten i morgen!!!

 

Stor takk til Yngvar på delelageret hos Jorkjenn i Skien som gav GODE tips underveis de siste dagen...:thumb

 

Er nok ikke fettern som har bytta motoren i den det satte exen hans på verksted så den er det Volvo i Tønsberg som har skifta så du må nok skyte noen der.

 

Tette pollenfiltre som kunde el verksted ikke skifter er jo typisk om høsten det fullt av fukt og blir sååååå fint noooot.

 

Flott at dere hater Franske biler så får j ha dem i fred også så billig a gitt.

Elsker og se tysker elskende biler langs veien der jeg kommer i hjemme tuna ZX og i høst har det stått maaange sånne paralympiks biler langs veien gitt...

 

Hehehe ses te lørdag.

 

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at dere hater Franske biler så får j ha dem i fred også så billig a gitt.

Elsker og se tysker elskende biler langs veien der jeg kommer i hjemme tuna ZX og i høst har det stått maaange sånne paralympiks biler langs veien gitt...

 

Hmm... i byggefeltet hos oss så har det siden fredag stått en XM i grøfta med ene støtdempertårnet langt opp igjennom panseret. Det har jeg tilgode å se hos andre produsenter. Det er tross alt en bil fra midten av -90 tallet :D

Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... i byggefeltet hos oss så har det siden fredag stått en XM i grøfta med ene støtdempertårnet langt opp igjennom panseret. Det har jeg tilgode å se hos andre produsenter. Det er tross alt en bil fra midten av -90 tallet :D

 

Ja se der ja, er uvanlig vanlighvis er d volvo, Ford og Opel som sliter med slikt.

 

Men kjør hydraulene på max og ta deg en tur ut og kjør gris og vips du har kjørt istykker noe, for avansert for folk flest sån hydraulik gitt hehe.

 

Bare glad jeg slipper og kjøre sån paraolympisk bil jeg...

Uff, nå har nok en kollega kjørt seg sån 03 modell vært på verksted 3 ganger på 2 uker og enda ikke fixa siste gangen fikk han vite at motoren var nyoverhalt... på 133.000km og at 1L olje pr 100mil var helt vanlig...

Makan trodde A4 var bil med klasse og stil han gitt men se der tok han grundig feil sammen med en skau andre normen...

 

Så "keep em comming I have heard them all"...

 

Men hvem har bil som altid går...

Jo jeg...

Era

 

PS! Det forekommer både ironi og fakta i innlegget over.

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... i byggefeltet hos oss så har det siden fredag stått en XM i grøfta med ene støtdempertårnet langt opp igjennom panseret. Det har jeg tilgode å se hos andre produsenter. Det er tross alt en bil fra midten av -90 tallet :D

 

Kollega av meg har en Paralympics A6 og har hatt akkuratt det problemet der.. er vel fra midten av 90 tallet eller så den og..

 

Og paralympics er jo galvanisert så der ruster aaaaldri :)

01 BMW 320 Ci

-x 93 Volvo 850 GLE

-x 89 Sierra iS

-x 87 Audi 80 1.8e

-x 83 Sierra 2.0L R.I.P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit ikke hvilke timepriser man oppererer med på verksted for slike nede hos dere, men her oppe blir du behandlet forskjellig om du kommer med en passat eller en audi av samme størrelse.

For en "stempelring i grillen" utgave betaler du vel 1600,- + mva i Trondheim.

Synes dette er merkelig at de har samvittighet overfor kundene sine!!!

Det er i motbakke det går oppover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kjør hydraulene på max og ta deg en tur ut og kjør gris og vips du har kjørt istykker noe, for avansert for folk flest sån hydraulik gitt hehe.

 

PS! Det forekommer både ironi og fakta i innlegget over.

 

Detta var nok voksne folk som i for mange år har kjørt noe for fort/hardt over alle fartsdempererne :)

 

Ironi, hva er det :D

Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har jo thirdgen.org, gjelder i utgangspunktet 3. gen GM f-body, men mange der som monterer disse motorene i disse bilene.

 

de har eget forum for temaet her:

LTX and LSX - Third Generation F-Body Message Boards

 

og det er en post med forskjellig info om hva som må gjøres for å bytte her:

So you want to swap an LS1 into a third gen? - LTX and LSX - Third Generation F-Body Message Boards

 

Er jo endel av dette som gjelder disse bilene spesielt, men man kan i hvertfall danne seg et bilde av hva som må gjøres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har jo thirdgen.org, gjelder i utgangspunktet 3. gen GM f-body, men mange der som monterer disse motorene i disse bilene.

 

de har eget forum for temaet her:

LTX and LSX - Third Generation F-Body Message Boards

 

og det er en post med forskjellig info om hva som må gjøres for å bytte her:

So you want to swap an LS1 into a third gen? - LTX and LSX - Third Generation F-Body Message Boards

 

Er jo endel av dette som gjelder disse bilene spesielt, men man kan i hvertfall danne seg et bilde av hva som må gjøres.

 

Takk skal du ha. :happyhappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår