Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Å hvordan har d blitt ditt problem?

 

Du har da solgt den man gir da ikke garanti i flere månder for ting du ikke er herre over.

 

Ryker start sperra månder etter du solgte bilen pga noe du ikke kan råde over er d kjøper sitt problem.

 

Era

 

 

Etter MASSE bannskap og ut med starter og masse dritt, så fikk jeg skiten til å funke igjen...

 

Men det er vel et velretta spark BAK til denna Nevøen din som blir det utløsende for frustrasjonen...

 

Klålmarken hadde ikke skive mellom orginale kabelskoen og bunnen av + gjengen på starteren...Noe som da resulterte i at det blei sånn litt innimellom kontakt...:vampire:

 

Men med en sånn taggete sprengskive, så fikk den iallefall kontakt nå...

 

Vifta gav ikke luft til defrosteren , fordi det var noe slikt moderne som pollenfiler på bilen... å det var jo POTTE tett...:vampire:

 

åååååååå

Levere dritten i morgen!!!

 

Stor takk til Yngvar på delelageret hos Jorkjenn i Skien som gav GODE tips underveis de siste dagen...:thumb

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jepp da har du fått et innblikk i en bilmekanikkers hverdag gitt!

 

Å dele frustrasjon over fransk bil!!!

Renault Laguna 2, For ikke å snakke om "Worst ever" så langt nemlig Opel Frontera med 2.2dti tett fulgt av stort sett alt laga i England!!! Bila med "stempelringa i fronten" har nå ramla ned nån plasseringa. De er jo tross alt ei gullgrue for oss som driver verksted!!!!!! AHHHHHHHHH

Det er i motbakke det går oppover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre og berde... Ja helt sikkert...

Skal bare demonteres i molekyler, så jeg får deler til div biler...

Skulle sett ansiktet hans da jeg sa vi skulle senke forstillingen...:tannløs:

 

Mye bra deler for å få en strøken fin Big Dually også ser det ut til...:thumb

 

Hehe, er ikke hver dag man får besøk en gal telemarking med planer om å senke en 4x4:crazysant:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp da har du fått et innblikk i en bilmekanikkers hverdag gitt!

 

Å dele frustrasjon over fransk bil!!!

Renault Laguna 2, For ikke å snakke om "Worst ever" så langt nemlig Opel Frontera med 2.2dti tett fulgt av stort sett alt laga i England!!! Bila med "stempelringa i fronten" har nå ramla ned nån plasseringa. De er jo tross alt ei gullgrue for oss som driver verksted!!!!!! AHHHHHHHHH

 

 

ER en grunn for at jeg hater å skru på andres biler... platet jobb er mye enklere....:thumb

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

franskt? grøss og gru :)

 

møkkabil...:lol:

 

Men kommer DU deg nedover til ett skikkelig hjulebord eller??

 

For de som sitter på gjerdet å funderer, så er siste frist for matbestilling på tirsdagen!!

 

Men de som ikke har tid til mat kl 1800/1900, ja dere er velkomne etter 2100 til å ta en dram...

da vi har hele huset for oss selv!:usa:

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å idag, snør det....:scared

 

Så NÅ er det ut å jobbe...:lol:

Den snøe som kommer idag er borte i morra, så bare la den ligge hvis ikke du er plaget av formye arbeidslyst da...............:spin :spin

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår