Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Veit ikke hvilke timepriser man oppererer med på verksted for slike nede hos dere, men her oppe blir du behandlet forskjellig om du kommer med en passat eller en audi av samme størrelse.

For en "stempelring i grillen" utgave betaler du vel 1600,- + mva i Trondheim.

Synes dette er merkelig at de har samvittighet overfor kundene sine!!!

 

På auton så her de bare 695 i timen for alle merker!:hide

 

Men nærmer du deg byen, (porsgrunn og Skien, ja da er en sikkert oppunder 1000 lappen..

Bam har jo sånn ol bil som bruksbil...så han reparerer daglig!:happyhappy:

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1600 kr timen ooohoi!! kansje jeg skal begynne å jobbe tr.heim da godt betalt for å skru vag:) eller oslo er vist stor etterspørsel der og godt betalt... eller ikke.. blir heller her å sutter på di kr jeg får..:)

 

ERA:

ang. oljeforbruk.. det er jo ikke d verste!!er mye annet som er verre på di bilene.....

for eks en a4 1.9tdi-PD har en del smørejobber både i topp og til turbo osv.. men bunnpanna ekke større en til 3.8L !! det suger når disse bruker mellom 0.5-1.0L pr 100mil og spesial olja koster vel kunden skjeldent under 150kr/l ho ho..

 

weltzin:

A6 fra midten av 90 tallet(altså fra 95-98mod kaross C4)

Er faktisk veldig motstandsdyktig for rust!!

Her nede som vi salter som bare det så ser jeg jo resultatet når bilene kommer i lufta.. og for å si det sånn at vag og bmw er vel

di eneste som er "hele" etter 10år i saltlakaen

 

på min bmw fins d ikke en flekk.. på kjærringas mb..d snakker vi ikke om..hehe..(kjøpt billi og lav km stand bare:) )

70`144,99`MB 220Cdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paraolympics tilogmed... blir nok mer handicap som i golf.

Min gamle A4 quattro TDI har nå rundet 460.000, dvs det er 320.000 siden siste service... bytter olje og register reimer.. det får holde. Med Galva karross så hiver jeg bare i en ny motor når denne går heden...

 

Det er ikke bilen, det er eieren... Era du som kan kjøre en XM (det finnes salver mot sånt) kunne nok vært mekaniker i Bangladesh også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er vel ikke rette ræva til å¨snakke om det...trenges litt mer en service på bilparken hans hehe:wonder:

Jaja... skal få tatt noen bilder av gostarletten...

Trenger bare litt nye platedeler...:D

 

Tenk å mye tid jeg slipper å bruke når jeg slipper all den vaskingen og dullinga med bilen...

 

fylle bensin... å kjøre... DET er medisin det...:thumb

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja... skal få tatt noen bilder av gostarletten...

Trenger bare litt nye platedeler...:D

 

Tenk å mye tid jeg slipper å bruke når jeg slipper all den vaskingen og dullinga med bilen...

 

fylle bensin... å kjøre... DET er medisin det...:thumb

 

 

Mente du her å si at å kjøre Starlet er medisin????

 

Tror alt håp er ute her ass.....

No subsitute for cubic inches !

Prosjekttråd :Granada 351RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her som vet om noen sider / forum for slike motorer?

Kunne tenkt meg noe mer info om de.

 

Har de samme motorfester som de "gamle" sbc?

 

Era burde vel vite om noe?

 

The one and only LS1TECH.COM

 

Kan varmt anbefales.

 

Nei motorfestene er helt ulike men det er kun en liten plate bit så er SBC fester bolt on.

 

Hvordan det hva skal du ha en i?

 

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ERA:

ang. oljeforbruk.. det er jo ikke d verste!!er mye annet som er verre på di bilene.....

for eks en a4 1.9tdi-PD har en del smørejobber både i topp og til turbo osv.. men bunnpanna ekke større en til 3.8L !! det suger når disse bruker mellom 0.5-1.0L pr 100mil og spesial olja koster vel kunden skjeldent under 150kr/l ho ho..

 

weltzin:

A6 fra midten av 90 tallet(altså fra 95-98mod kaross C4)

Er faktisk veldig motstandsdyktig for rust!!

Her nede som vi salter som bare det så ser jeg jo resultatet når bilene kommer i lufta.. og for å si det sånn at vag og bmw er vel

di eneste som er "hele" etter 10år i saltlakaen

 

på min bmw fins d ikke en flekk.. på kjærringas mb..d snakker vi ikke om..hehe..(kjøpt billi og lav km stand bare:) )

 

Vet det kjenner en skau med problemer mye verre en d jeg skrev her men tenkte j ikke skulle lage krig ;)

 

JHU:

Jau godt du ser at j skreiv ZX ;)

R en bitteliten forskjell der serru hehehe.

 

Men XeeeM er en god bil det hehehe.

 

Ikke det at jeg elsker og høre histerier om alle kr stkkerer bruker på disse såkaldte staus bilene neeei...

 

Alle de kr de bruker for og holde hjula igang bruker j for og holde fire biler og en mc igang, sammenlikna med hva en stakkas kollega bruke på A6 i fjord asså.

Å ja det er to Italienere, to Franskamen, en Cheva...

 

Vi prekast på Hjulebordet te Lørran.

 

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår