Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Å for dere som digger STOR cui motorer lager nå Sonnys Racing Engines en 864cui BB som kan strokes til 1000cui... den har 5,300" Borr senter.

 

Høres billig ut ikke sant.

 

Era

 

Er vel disse motorene du tenkte på.

De har ikke nådd 1000 cui enda men det nærmer seg.

 

 

TOPDOORSLAMMER SWEDEN : Forum : LARGER MOUNTAIN MOTORS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har andreas vært litt lur igjen... ;)

YouTube - stupid norwegian man get his tongue stuck in a mask

 

haha Andreas er lur... konge å filme hehe..men ble dårlig med julebord gitt..tok toget feil vei som luzifer sa til meg..så havnet i stavanger jeg..så fylla har skylla...:titties:

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor finner jeg topdeksler, luftfilter osv til pontiac-motor? Summit har jo for pokker ingenting til pontiac!

 

Forresten noen som har noen meninger om dempere fra Koni vs Edelbrock? Har hørt mye bra om Edel, og de er jo en del billigere..

1973 Pontiac Firebird

2007 VW Passat 2.0 TDI

[X] 1961 VW Boble

[X]1983 VW Golf MK1 OldSchool

[X]1988 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor finner jeg topdeksler, luftfilter osv til pontiac-motor? Summit har jo for pokker ingenting til pontiac!

 

Forresten noen som har noen meninger om dempere fra Koni vs Edelbrock? Har hørt mye bra om Edel, og de er jo en del billigere..

 

Bam har sikkert noen ideer, men en Mann med navn Kjell Skrede, Fra BØ er vel Indianermann til fingertuppene...

SÅ...ringe han kanskje?

 

Dempere?

Som i Støtdempere?:cook

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bam har sikkert noen ideer, men en Mann med navn Kjell Skrede, Fra BØ er vel Indianermann til fingertuppene...

SÅ...ringe han kanskje?

 

Dempere?

Som i Støtdempere?:cook

 

Thank you. Er ute etter alu-topdeksler, ikke slike stygge kromma blekk deksel.

 

Mente støtdempere ja :) Har hørt en del bra om edelbrock sine. Er snakk om '73 Firebird

1973 Pontiac Firebird

2007 VW Passat 2.0 TDI

[X] 1961 VW Boble

[X]1983 VW Golf MK1 OldSchool

[X]1988 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thank you. Er ute etter alu-topdeksler, ikke slike stygge kromma blekk deksel.

 

Mente støtdempere ja :) Har hørt en del bra om edelbrock sine. Er snakk om '73 Firebird

 

Summit har toppdeksler de...

 

Edelbrock, PONTIAC - summitracing.com

 

Det har de på Jegs også..

 

Edelbrock 4256 - Edelbrock Elite Valve Covers - JEGS

 

Du får det sikkert i de fleste norske sjappene også.

Skrede i Bø vet det du trenger å vite om Pontiac.

 

Mer deler til Pontiac finner du her:

 

Butler Performance - Specializing in Pontiac Engines and Parts

 

BOP Engineering, your source for High Performance Buick, Oldsmobile and Pontiac Parts

 

Ames Performance Engineering, Classic GTO Parts, Firbird Parts, and Full Size Pontiac restoration parts.

 

Welcome to Allpontiac.com - The Strongest Aftermarket Pontiac Engine Block...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha! Var mye fint å se på der.

 

Vet du om deler som toppdeksler, kamaksel, ventiler osv er likt på CSB og Pontiac sin 350? Jeg kan mest om Chevy, men må vel lære litt om Pontiac etter som jeg har kjøpt det ^^

1973 Pontiac Firebird

2007 VW Passat 2.0 TDI

[X] 1961 VW Boble

[X]1983 VW Golf MK1 OldSchool

[X]1988 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha! Var mye fint å se på der.

 

Vet du om deler som toppdeksler, kamaksel, ventiler osv er likt på CSB og Pontiac sin 350? Jeg kan mest om Chevy, men må vel lære litt om Pontiac etter som jeg har kjøpt det ^^

 

 

Sorry lite deler som går om hverandre der du :)

 

Just 4 the record så har ikke pontiac big og small blocker. Blokkene er like fra 326 til 455 :)

 

Ang dempere så har jeg ingen erfaring med noen av de på amcar, men har hatt koni på flers ikke amcar biler, og har funka greit det. Har selv en 73 firebird som jeg vurderte coilovers til, kansje like billig å kjøpe det med en gang om du vurderer senke fjærer også. Så selv mest på QA1 sine og AFCO sine.

- Pontiac Firebird Formula 400 1973

- 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22"

http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049

- 2000 Peugeot 406 stv (konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må spørre ihvertfall, er som sagt ikke helt into pontiac enda ;P

 

Vet om at pontiac ikke har SB og BB

 

Vet at koni har et stort rykte på seg, og at det er veldig gode dempere, men har også lest mye bra om edelbrock sine på div amcar forum, så jeg tenkte jeg skulle prøve dem. Har ikke allverden med penger som lærling ^^

Coilovers er fett, men dyrt, og det blir vel lettere problemer med coilovers på EU-kontroll enn om man bare har senkefjærer og andre dempere..

1973 Pontiac Firebird

2007 VW Passat 2.0 TDI

[X] 1961 VW Boble

[X]1983 VW Golf MK1 OldSchool

[X]1988 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår