Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Friksen....

 

Du er innformert om at det er fanterust på BMW driten også...

 

De har samme galvproblemet/korrosjon som alle de andre Europa produserte bilene...:dj

ja etter di oxo bytta stål produsent rundt 2000... jeg har 97..

jeg har hatt 2 x e-39 og brodern 3. og var ingen ting å se på dem..

men klart alt kan ruste..:(

70`144,99`MB 220Cdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det som er kult er jo det at man sier man må ha SB for å få rett vektfordeling...

Men ingen som har fundert på at det greiene oppi motorommet på denna Camaron over veier en hel haug med kg??:ssip:

 

Får vel neppe en selvsugende BB til å yte i nærheten av hva den der yter hvis det er en SB da :ssip:

Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

møkkabil...:lol:

 

Men kommer DU deg nedover til ett skikkelig hjulebord eller??

 

For de som sitter på gjerdet å funderer, så er siste frist for matbestilling på tirsdagen!!

 

Men de som ikke har tid til mat kl 1800/1900, ja dere er velkomne etter 2100 til å ta en dram...

da vi har hele huset for oss selv!:usa:

 

Sorry, for sent svar, er midt i eksamens h****** akkurat nå. Har hatt en i dag og har 3 til på mandag, tirsdag og onsdag først kommende.... huff...

 

Så det blir nok hverken mat eller dram på meg desverre :shake

 

Men jeg blir i det minste rastløs av eksamenslesinga og jeg burde ga grei tid til å jobbe på bilen i jula :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, for sent svar, er midt i eksamens h****** akkurat nå. Har hatt en i dag og har 3 til på mandag, tirsdag og onsdag først kommende.... huff...

 

Så det blir nok hverken mat eller dram på meg desverre :shake

 

Men jeg blir i det minste rastløs av eksamenslesinga og jeg burde ga grei tid til å jobbe på bilen i jula :)

 

Du får trå til i jula... får gjort masse når en setter igang!

 

Send meg en SMS, så tenker jeg at vi klarer å få tatt en tur opp til deg å kikket!:driving

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår