olemarius Skrevet Juli 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Jo, Steffan felgene bestilte jeg på nettet! http://www.in-tuning.de Sinnsykt raskt og rimelig frakt! Betalte rett rundt 10tusen for felg,dekk og frakt og toll. Synes det var temmelig bra! Bilen har fått montert gewinde! Å det ble lavt, å jeg har ikke en gang justert skikkelig! Har kun fått 2 av steffan felgene, ettersom det norske postvesen presterte å be om toll for de 2 andre og når jeg innledningsvis hadde betalt toll for 4 felger! Så ble litt venting! Jeg venter fortsatt, får de nok på mandag eller tirsdag FOrhåpentligvis! Har du noen bilder av din gamle Böhser ? Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 Har du noen bilder av din gamle Böhser ? Det har ligget bilder av den her før. Jeg har dessverre ikke noen av den slik den så ut på slutten, ettersom de var lagret på gamlejobben. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 Mens vi venter på at posten skal komme med de siste to felgene, kan jeg jo pynte tråden med et fint stemningsbilde fra en kjøretur for en ukes tid siden.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sexybam Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 Gleder meg til å se på dette. Var ikke helt ved mine (full)e 5 når jeg fikk øye på olemarius i siget denne helga :???: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Juli 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 javel folkens! Da har jeg endelig fått de to resterende felgene, fått de montert og justert gewinden! I kveld skal jeg og eirik vw ut på foto session! Så i kveld blir det bilder! Skal bli bra! Felgene og senken gjorde virkelig susen! Senka 60 foran og 50 bak! Eksosen skraper i humper og det subber ganske mye bak! Men dette skal løses ved å bygge om eksosen og valse hjulbuer! Kein problem! Så følg med, i kveld blir det bilder! Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cereal Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 kommer det bilder? Siter 98- Subaru Impreza GT x - 95- Volvo 850 T5 x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Blei seint i kveld, tidlig opp i morgen, så det blei ikkje noe av bildene. Men i morgen, da blir det greier, og bilder...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 bilder? Devil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Juli 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 Kjører foto ETTER jobb i dag.... håper vi.... regner som bare det her.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sexybam Skrevet Juli 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 Ikke akkuratt perfekt fotovær i Stavanger i dag, men søren så bra den bilen ble! WOH :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Juli 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 javel folkens! Klarte ikje holde meg så eg hoppa ut døra og tok noen teaser bilder til dere! :) Mer i kveld! :) Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juli 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 Sweet...! Men den kan jo slippes litt lenger ned ;) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Juli 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 Før noen sier jeg må senke den mer å alt det der! Så kan jeg opplyse om at den skal senkes mer! Ting som gjør at det ikke er mulig å senke mer må utbedres først :) Eksosen må henges opp skikkelig Og hjulbuene må valses bak. Her kommer mer bilder! Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Juli 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 Hate it or love it. Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Juli 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 Love it.... Og til alle dere småkritikkere og spekulanter. Einseren blir lavere når vi får heist de halvmorkne gummiene som holder eksosen, skaper problemer nå. Så må det valses litt og..... Den hvite g60 en er min, kjempehøy, har gewinde, men de felgene som sitter på nå, en seat felg jeg fikk med bilen, har såpass innpress at jeg ikke får det lenger ned. Hadde selfølgelig byttet felger og fått skilt om det ikke var for det at jeg skulle i militæret om 5 timer. Snakkes volks! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg