Gå til innhold

Vw Golf Cl mk1 -82 Prosjekt

Ranger emnet


olemarius

Anbefalte innlegg

  • Svar 306
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

javel folkens, har vert lite oppdateringer her men det betyr ikke at det ikke har skjedd noen ,har bare jobbet me å få serverplass til bildene mine :D Orker ikke noe photoFHUCKET.

Så bilder skal det bli mer av i fremtiden!

Med tanke på bilen er det ikke gjort så mye eksteriør messig, men jeg har kjøpt meg nye klarglass lykter men er fortsatt på jakt etter ny grill.

Jeg har også Gewinde og nye baklykter på vei fra tyskland.

Felger blir muligens steffan Evo felger som dere ser bilder av her

Evo-Design.jpg

Bilen ser nå sånn ut :

golf2%20007.jpg

 

Jeg har gjort en del innvendig, som å ta ut alt interiøret og vaske å pusse som bare F*** , kjedelig men en nødvendig jobb for å få vekk mugg lukta :)

 

Bilder av bilen har jeg som sagt fått lagt ut nå å disse ser dere her :

 

http://goldkist.ath.cx/gauer/Golf%201/

 

Håper dere liker bilen til nå, felgene som står på er en kamerat av meg sine forøvrig til salgs og tror jeg :D Jeg bare låner de mens jeg venter på noen breeeeeeeeeeie 14 tommere :D

 

Ole Marius

Buildt, not Bought

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javell folkens, kom ikke opp i muntlig eksamen i dag så jeg fikk en ny dag forann meg med arbeid på bilen. har lenge gått å tenkt på å bytte plasten i dørene, så det var det første jeg gjorde i dag.Ble ganske fornøyd. Slik ser du hvordan det ble,synd døre-trekkene mine er hullete etter flere høytalere, 3 faktisk :(

golf3%20003.jpg

 

Videre kjøpte jeg en avfetting på biltema som viste seg å vere veldig bruksom,

å et sted der det virkelig trengtes var under panseret, så da var det bare å sette i gang!

Pussa å gnikka i flere timer før det ble ganske så bra!

Her ser du en ganske stooor forskjell

golf3%20002.jpg

Ferdig:

golf3%20007.jpg

 

Da var det ut i garasjen igjen for å feste dør-trekkene :)

Buildt, not Bought

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

 

For meg gjør det ikke så mye da jeg har 3000 linje... Men hva med å forminske bildene litt?

 

Eller så var bilen din blitt veldig fin! GTIen var også tøff!!

 

 

Til de som ikke gidder/kan resize bilder! Har du/dere XP? Last ned (GRATIS fra MICROSOFT) image resizer, da kan du merke de bildene du vil i windows utforsker/explorer, høyreklikk og velg resize (du velger selv størrelse). = Ferdig resizede bilder!

 

Last ned det (og andre nyttig tilleggsprogrammer til XP) her: Mircosoft powertoys for winXP

Sånn! Da er det ikke lenger noen grunn til ikke å resize, de to-tre sekundene det tar å høyreklikke sparer dere inn på den tiden det tar å uploade store bilder...

_____________________________________________

Bjorn Lunas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexybam

Se der ja :)

Endelig fikk vi et par einzere på plass i Stavanger. Virkelig på tide å vise hva bil egentlig er på denne kanten av landet :)

 

Prosjekt-tråd kommer, så skal du slippe å "sote" til tråden din med bilder av skrapet mitt.

 

Stå på, dette blir bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja. - vist fanken har jeg også skrevet feil.

PS. Har grill til Golf 1 til salgs. En med ekstra lykter og en uten med blank kant. Delen rundt hovedlyktene har jeg ingen ekstra av.

Pris: Gi bud - er også intersssert i sort eller sort/rødt baksete om noen har.

 

 

ja jeg har det, vist du ikke har fått tak i et allerede !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Javell godt folk.

 

Har ikke skjedd så sinnsykt mye mer på denne fronten, har jo tukla med mitt, men venter stort sett på noen heftige pakker fra tyskland!

Da blir det fart på sakene!

Ellers har jeg drevet på å prøvd å cleene en bakluke jeg kjøpte på knoksen, med både hell og uhell!

Var litt annige så jeg prima med biltema, som viste seg å vere noe dritt!

For da eirikvw kom med skikkelig primer reagerte disse to og kokte, bokstavlig talt..

Må nok fjerne mye av dette for å få det skikkelig. Hadde og ein liten bulk i luka som jeg måtte sparkle for å få pen! Ble ganske fornøyd men må nok pusse litt bedre for å få det beint! Her ser dere hvordan den ser ut i dag:

heeerlig%20001%20(Medium).jpg

heeerlig%20002%20(Medium).jpg

heeerlig%20003%20(Medium).jpg

heeerlig%20005%20(Medium).jpg

 

Stay tuned for gewinde og felg oppdatering LIKE Rundt hjørnet :D

Buildt, not Bought

Lenke til kommentar
Del på andre sider

javel folkens!

I dag var jo rene jul aften!

Ble først vekket av en hyggelig dame fra Amr routers som kunne melde at en pakke var kommet til meg!

Jeg la ut på tur til sola og der ventet noen nydelig baklykter til meg!

 

Senere utpå dagen ringte mamma og meldte at en pakke var kommet!

Så var det jammen meg felgene så dukka opp!

2 stk steffan evo felger med toyo proxes dekk!

de 2 siste kommer de nærmeste dagene!

Gewinden er i oslo og kommer på mandag!

 

Jeg tar ikke noen bilder nå, vil heller pine dere litt ved å vente til alt er montert!

FETT blir det uansett!

Buildt, not Bought

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Grattis med gromdeler! Hvor kan man bestille felger fra steffan her i landet? Det er fete felger, og siden en kompis av meg som nettop omkom i en båtulykke het Stefan, så tar jeg det som en liten tribute til han at jeg får meg slike hjul... Men jeg drukner snart i einsere:D Har en 78 diesel som kommer på tirsdag, og en jetta einser som skal innhandles til uka... Uff, nå ble det offtopic her.. Mye skal du senke med gewinde? Helt ned håper jeg?:D

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med gromdeler! Hvor kan man bestille felger fra steffan her i landet?

 

Via din egen PC kan du sitte her i landet og bestille felger i ro og mak fra http://www.steffan.de

 

Veit ikke om noen forhandler i Norge, dessverre. Men det er ikke værre enn å bestille hos dem.

 

For å komme med noe on-topic her, så må jeg si at Golf-CL'en utvikler seg i riktig retning. Den kan etter hvert begynne å ligne litt på den jeg kjørte før (1983 Golf C i samme farge med div ettermonterte krombiter. Men den hadde alubur og bøttestoler).

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår