Gå til innhold

Vw Golf Cl mk1 -82 Prosjekt

Ranger emnet


olemarius

Anbefalte innlegg

Heisann gutter og jenter!

Jo etter mye om og men fikk jeg endelig meg en bil å jeg må si jeg er allerede forelsket i den!

Jeg hadde egentlig sett for meg en -90modell golf 2 eller en caddy, men da jeg så standen til denne herligheten, kunne jeg ikke la den gå forbi meg :

http://www.finn.no/finn/car/object;pdc=1118089199102?finnkode=5615274&sid=9aCyEp_zZ073507&pos=17

Noen timer senere og fem tusen kroner fattigere var bilen min! Den var en drøm å kjøre! Bilen satt fint på veien å gikk så ei klokke!

Lite rust var det og, en bulka forskjerm og en bulka bakluke var alt av utvendig skader, utenom den forferdelige grillen! en 4 firkanters lykter grill som jeg måtte bli kvitt ASAP! Så jeg kjørte likså gått ut på Autospar å kjøpte meg et sett krystall klare lykter.. Grill er jeg fortsatt på jakt etter.

 

Bilder av bilen kommer så snart jeg får bonet den og kost litt med den, så får dere se herligheten! Følg med på denne tråden, her skjer det mye fremover :D

 

Mvh.

Ole Marius

Buildt, not Bought

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 306
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det var ikke dumt kjøp det, men det er ikke bakhjulstrekk,tror bare fyren som har skrevet feil :D

Den drar vertfall på fremhjul :D

 

Mye skal du ha for forskjerm høyre side, bilde , rust ?

 

Jeg skjønte selvfølgelig at det var forhjulstrekk, men måtte bare kommentere annonsen.

Gratulerer med bilen som ser ut som et bra objekt. Har selv kjøp en ener igjen og skal legge ut noe om den etter hvert.

Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, var en engelskmann som solgte den kanskje han ikke visste bedre :D

Bilen er i full gang å bli "restaurert", det blir ikke noe sandblåsings type prosjekt, men et ganske omfattende utseendemessig.

Holder på å vaske enda innvendig, så skal jeg bone den.

Er fortsatt på jakt etter grill :)

KOmmer bilder senere i kveld hva jeg har foretatt meg :)

 

En ting, termostaten funker ikke helt, noen som har en enkel guide hvordan fikse dette ? er vel bare en føler som ikke er helt skikkelig på plass eller noe ?

 

mvh

ole marius

Buildt, not Bought

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønte selvfølgelig at det var forhjulstrekk, men måtte bare kommentere annonsen.

Gratulerer med bilen som ser ut som et bra objekt. Har selv kjøp en ener igjen og skal legge ut noe om den etter hvert.

golfen til olemarius har bakhjulstrekk, og du har en '93 golf 1 :P alle kan skrive feil ;)

 

menneh, eg ville se bilde av de stygge lyktene :/

Bil: 07 Volvo V70

 

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

golfen til olemarius har bakhjulstrekk, og du har en '93 golf 1 :P alle kan skrive feil ;)

 

menneh, eg ville se bilde av de stygge lyktene :/

 

Se der ja. - vist fanken har jeg også skrevet feil.

PS. Har grill til Golf 1 til salgs. En med ekstra lykter og en uten med blank kant. Delen rundt hovedlyktene har jeg ingen ekstra av.

Pris: Gi bud - er også intersssert i sort eller sort/rødt baksete om noen har.

Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår