Gå til innhold

Vw Golf Cl mk1 -82 Prosjekt

Ranger emnet


olemarius

Anbefalte innlegg

Jo, Steffan felgene bestilte jeg på nettet!

http://www.in-tuning.de

Sinnsykt raskt og rimelig frakt! Betalte rett rundt 10tusen for felg,dekk og frakt og toll.

Synes det var temmelig bra!

 

Bilen har fått montert gewinde! Å det ble lavt, å jeg har ikke en gang justert skikkelig!

Har kun fått 2 av steffan felgene, ettersom det norske postvesen presterte å be om toll for de 2 andre og når jeg innledningsvis hadde betalt toll for 4 felger!

Så ble litt venting!

Jeg venter fortsatt, får de nok på mandag eller tirsdag FOrhåpentligvis!

 

Har du noen bilder av din gamle Böhser ?

Buildt, not Bought

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 306
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

javel folkens!

Da har jeg endelig fått de to resterende felgene, fått de montert og justert gewinden!

I kveld skal jeg og eirik vw ut på foto session! Så i kveld blir det bilder!

Skal bli bra!

Felgene og senken gjorde virkelig susen!

Senka 60 foran og 50 bak! Eksosen skraper i humper og det subber ganske mye bak! Men dette skal løses ved å bygge om eksosen og valse hjulbuer!

Kein problem!

 

Så følg med, i kveld blir det bilder!

Buildt, not Bought

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love it....

Og til alle dere småkritikkere og spekulanter.

 

Einseren blir lavere når vi får heist de halvmorkne gummiene som holder eksosen, skaper problemer nå. Så må det valses litt og.....

 

Den hvite g60 en er min, kjempehøy, har gewinde, men de felgene som sitter på nå, en seat felg jeg fikk med bilen, har såpass innpress at jeg ikke får det lenger ned. Hadde selfølgelig byttet felger og fått skilt om det ikke var for det at jeg skulle i militæret om 5 timer. Snakkes volks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår