VW-HS Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 ser rått ut dette altså, ingen ting som sjikkelig gasser-motor, får lyst å bygge selv jeg altså;) Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 nydelig! Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Se her ja. :) Gutten som begynner å få gang på tinga. :) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Oh yes! begynner å komme seg nå ! :D Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Er på jakt etter DX 1.8 GTI Toppen, så hvis noen har en som er i god stand så si i fra! Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Ka komme den ifra? Ka er forskjellen? Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 komme fra einser, gti ! Trenge toppen! Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Eg trudde du hadde handla deg gti motor eg. Men var den fra golf2? Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet September 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 eg har det , den var fra einer jah! Men det e ein del pottel me ann, vannstussbrakketen e knukken, så må borres opp på ein måte og utstyr osv har ikje eg! Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Da forstår eg. Ska si ifra hvis eg kommer over noe. :) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Hallo, har noen rare lyder fra rundt drivakslings område, jeg leste i haynes boka å der sto symptomene "vibrating and noise around drive shafts". Er det dette som er røkent drivledd ? Stress å få bytta eller ?? Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Hallo, har noen rare lyder fra rundt drivakslings område, jeg leste i haynes boka å der sto symptomene "vibrating and noise around drive shafts". Er det dette som er røkent drivledd ? Stress å få bytta eller ?? Vet du at det er fra drivakslene? Lyder som øker proposjonalt med hastigheten din kommer enten fra driveledd, hjullager, eller i verst fall girkasse. Men, om bilen din er like lav som jeg har fått inntrykk av, så vil det ikke overraske meg om det er et driveledd nei ;) Jeg har bytta 8 stykker siden jeg fikk bilen på veien, så jeg synes ikke det er så vanskelig... :D Du trenger litt verktøy og litt nevenyttighet, men det lar seg gjøre på egenhånd ja :) Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Hallo, har noen rare lyder fra rundt drivakslings område, jeg leste i haynes boka å der sto symptomene "vibrating and noise around drive shafts". Er det dette som er røkent drivledd ? Stress å få bytta eller ?? Et sikkert tegn på et snart gåent indre ledd: Velkommen iblant oss:D. Dette er ikke noe vanskelig å bytte. Det er bare å følge anvisningen i Haynes Einser-bibelen. Nytt ledd hanles hos Tema, eller andre adekvate sjapper. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Vet du at det er fra drivakslene? Lyder som øker proposjonalt med hastigheten din kommer enten fra driveledd, hjullager, eller i verst fall girkasse. Men, om bilen din er like lav som jeg har fått inntrykk av, så vil det ikke overraske meg om det er et driveledd nei ;) Jeg har bytta 8 stykker siden jeg fikk bilen på veien, så jeg synes ikke det er så vanskelig... :D Du trenger litt verktøy og litt nevenyttighet, men det lar seg gjøre på egenhånd ja :) SKjønner ikke det der,kjørte min sorte helt i bånn på 14" hele fjoråret jeg uten å ta ett eneste ledd :win men er vel bare å friske opp kunnskapene når prosjektet blir ferdig :wonder: Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 lyden stiger når jeg kjører fortere jah! og kommer fra hjul området vertfall! finner ikke noe drivledd på biltema.no vertfall! ? ? er det indre eller ytre ? Det finner vel jeg ut etterhvert.. Hvilket verktøy trenger jeg ekkoj ?? Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg