Jonte Skrevet Januar 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 Originally posted by Quicksilver bil hadde gått 30.000km når den ble ribbet i NewYork.. allt var borte.. det som ikke var stjålet rev jeg ut å byttet mot nye deler i fra Toyota Norge.. alle deler på bilen er nye.. untatt chassi :) Bra utgangspunkt da. Var motoren også borte? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet Januar 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 jepp motor og girkasse var også borte.. fikk ny i fra Japan uten EGR systemet i toppen, girkasse og diff er Europa spec med oljekjøler og olje pumpe på diffen.. osv Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Januar 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 De hadde jo tilogmed rappa airbagene jo!!! Dette må ha kosta flesk!!! Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet Januar 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 jeg har jo fått meg en 2002 Mod Supra men det har kostet ca 200k hos toyota i orginal deler Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Januar 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 Quick: Kan ikke du lage en egen tråd med all info om bilen din, og masse bilder. Med det du vil komme med da selvsagt. Gjerne ett prisoverlag også. Den bilen din er helt rå! Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2003 Originally posted by famir Quick: Kan ikke du lage en egen tråd med all info om bilen din, og masse bilder. Med det du vil komme med da selvsagt. Gjerne ett prisoverlag også. Den bilen din er helt rå! Ja, lag en ny tråd :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mars 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2003 jau. her bygges det for egne hender... !! http://www.rdlx3m.com Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mars 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2003 det skal koste litt for å få en fin bil :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Mars 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2003 Se mer på hjemmesida: http://home.online.no/~staalgi/index.cfm Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Mars 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2003 Gjør det meste selv,men har hjelp hvis jeg trenger det. Selv om litt av sjarmen er å ikke få det til å kjefte i 3t for så å se lyset laaaangt der inne i tunellen, men forumet er jo til extrem god hjelp da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ODD Skrevet Mars 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2003 Gjør alt av tuning og enkelt vedlikehold sjølv. Eller får hjelp av kompiser. Bygger bilstereo sjølv, Men alt av plate og lakk holder eg meg langt unna. Audi S4rs Sedan (92) RS2 turbo, Justerbart ladetrykk (1,5Bar), Just. bensintrykk(4,4bar). Senka masse m/gule koni. 8*18 sommer og vinter. Spesi KvitPerlemorLakk. 100% Clean look. 0-plastikk. TV/DVD/Stereo. mm. Plans: Eksos 3", 1,7Bar trykk. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mars 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2003 Off.... Og jeg som ikke har tatt "før" bildet enda.... Er ikke så fralig. har ikke begynt å råne opp bilen enda.. I'll be back! :fire: Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Mars 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2003 På BMW-en har jeg fått en del hjelp. Har ikke nok kunnskaper til å tukle så mye på den bilen. Har gjort en del ting, men noe har jeg latt verkstedet ta seg av. Men på Jetta'n... Der kan jeg skru og herje så mye jeg vil! Bare synd det er så lite feil på den... :( Må få meg en ny skrubil. Savner Mustangen... Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet Mars 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2003 Bygger bilen selv jeg. Har en 1966 boble som denne vinteren blir lakkert og sluppet helt ned på bakken. Messe tidsriktig ekstra utstyr blir også montert. Bilder kommer på hjemmesia mi etter hvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower.no Skrevet Mars 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2003 Jeg bygger også selv, og det jeg ikke får til er det to kamerater som hjelper til med! De er alltid med å mekker =)=) se selv på www.bmwpower.no Siter BMW POWER - GO FAST! www.bmwpower.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg