Gå til innhold

bmwpower.no

Bruker
  • Innholdsteller

    270
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om bmwpower.no

  • Bursdag 05/29/1981

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    325i TI
  • Biltype (eks Audi)
    BMW
  • Årsmodell (eks 1995)
    1988
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    find out @ www.bmwpower.no

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.bmwpower.no
  • Bosted
    Norge

bmwpower.no's Achievements

  1. Du kan nok fint kjøre de inn i en Y ja.. Den er ca 9 cm i diameter, og 16 cm høy mener jeg å huske. Sitter på jobben og har den ikke her så jeg får målt men det er ca riktig...
  2. Hei! Har desverre ingen firkantede eller med cabon look :/
  3. Det er en nippel inn, fra f.eks toppdeksel utlufting, og en nippel ut som du kan enten: A, sette filter på eller B, sette inn igjen i luftinntak som det er på "orginale" biler
  4. Selger en komplett 316i motor, m43 fra 1994 modell. Den er komplett med lmm, elnett hjerne og alt. Bare å sette inn i e36. M43 motoren er mye bedre enn m40 motoren som står i tidlige 318 osv (mye bedre topp oplegg osv...) 5000kr...
  5. CNC maskinert olje catch tank, med tilhørende feste, forskjellige nipler inn ol. Tanken har meget fin finish, har nivåføler og tappe plugg. Pris: 500kr (+ frakt, 55kr som brev) kontakt meg på epost: henning@streetracing.no
  6. Justerbar bensintrykksregulator med trykkmåler. 1:1 ratio. Ny i eske med fester, bensinslange, vacuumslange ol. Pris: 650kr kontakt meg på epost henning@streetracing.no
  7. XS power RFL dumpventil med trakt, tøff lyd. Helt ny i eske (inkl fester, shims for justering osv) Har 2 stk til salg, grunnet endringer i planene... 1000kr stk. kontakt meg på epost: henning@streetracing.no
  8. Det er helt korrekt at dette gjør mapping vanskeligere, derfor bruker man jo ikke dette ved bruk av datasprut osv. MEN dersom han skal kjøre orginal innsprut og tenning er det ikke noe å mappe på, og da er det bedre at den får en del mere bensin som følge av trykket, enn en som er 1:1
  9. Hei! Defleste leverer dette, ppf, krbtrading osv osv... Nei, den er en fysisk sak som sitter på fuelrailen din! orginalt på 325i er det en 3bar lineær sak der, som ikke kan justeres. denne kan du bytte ut med en justerbar, som du kan øke grunntrykk med og om den er progressiv øker den trykket progressivt når trykket i innsuget øker! På fuelrailen din er det en sort "klump" fremmerst med bensinretur slangen på.. dette er bensintrykk regulatoren =)
  10. ....og en ting! Tenningsbank og varmkjøring = Sprekke toppen din! Topper etter 89 skal visst være av bedre alu kvalitet sies det.... Beste er å kjøpe heeelt ny topp ;)
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår