Gå til innhold

Størsta løgnen du noen sinne har hørt fra en bilintressert

Ranger emnet


CalibR

Anbefalte innlegg

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den beste jeg har hørt til nå er vel en kar som hevder det han skal få kjøpe en kompressormatet Firebirdmotor med 1400 hester for 25.000. :D Denne står han hardnakket på altså!

 

*sniffsniff* I smell.. bullshit! :D

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stod og prata med en kar på gatebiltreffet i juli i fjor sommer.... en kar med en golf3 1,8 90hk.... han påsto han hadde bortimot 180hk. han hadde bare bytta et tannhjult i mottorn, og bytta hjerne, men hjernen var visst ikke i engang..... idiot?

- 1992 Toyota RotteRolla

- 2005 Husaberg 650

- 2009 Kawasaki Z750

X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line

X 1996 Vw Golf3 Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags skole er dette da? Vil bare vite hvor man absolutt ikke bør sette fra seg bilen...

byåsen vgs. arthur heter lærern. gammel grå kis med stor rød nese.

han er sånn type æ ''nei! boka er feil, det jeg sier er riktig''

han påstår også at 90% av all fusking på bilene er pga at folk ikke drar til pluggene med momentnøkkel:)

2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som gikk i klassen min på ungdomsskolen sa følgende da jeg og han satt å snakka om motor og div:

"ja onkær`n min har en impreza wrx med 900 hk..":hvaskjera :hvaskjera :hvaskjera

Jahhhaaaaa....(???), sa jeg å tenkte detta må jo værra tidenes største hk juging jeg har hørt no`n gang!! for da hadde jo den bilen vært verdens kjent! :google

 

For å Bare å d å få ut 5-600 hk i denna motor`n er jo en hællvettes kunst i seg sjøl!

 

Så jeg spørte om hva han het han "onkær`n" hans som hadde denna bilen da, tilfelle jeg viste hvem d var, men nei.. d kunne han ikke si for d "onkær`n" hans hadde vært i no bråk med outlaws gutta før, så han ville ikke at navnet hans skulle komme ut!:hvaskjera :hvaskjera

 

Da ledde jeg så jeg faen meg datt a stolen, bokstavelig talt!:fatality:

 

Så dere kan tru jeg ledde godt da han sa d!!:fatality: :fatality: :fatality:

85` Sierra is Vinterbil

x87` Fiesta 1.1 pirat

X79` Kadett C 2.0 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fekk høra av ein kompis som går på mekaniske at sparkel var det beste mot rust. og kappe vekk stål og erstatte det med glassfiber var betre. dette sa faktisk læraren hans.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår