Gå til innhold

Størsta løgnen du noen sinne har hørt fra en bilintressert

Ranger emnet


CalibR

Anbefalte innlegg

Hadde en diskusjon med en kompis av hva som gikk fortest av en Nissan 200sx s14, og en Koenigsegg ccr. Nissanen kunne trimmes til det uendelige fordi det var turbo, og ville ta ccren uansett hva jeg gjorde med den.

Egentlig en ganske meningsløs diskusjon siden begge var full i promille og snakket bare drit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så skreik jeg til, se på den fete volvo 850 ( kameraten min kjører 850 )

 

Så var det en nissan primera, hehe:win

 

den blir jeg mobbet for den dag i dag

 

Er vel egentlig han som burde bli mobba for å kjøre en "primera-lokk-a-like" da;) høhø

Too much power is never enough!

[ ] '67 Buick Skylark

[ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt

[x] Volvo 142 '71 - Solgt :(

[x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hørt fra en på skolen; fattern hadde jo boble med chevy v8 motor når jeg var liten da..så den hadde kun seter forran

 

øhhh hvordan i hælvette er det mulig lixom... når man ikke har ordentlig plass til en b23 lixom

 

Er jo fult mulig å kappe og sveise i karoseri da.

( )Volvo 940 turbo

- Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." -

- La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hørt fra en på skolen; fattern hadde jo boble med chevy v8 motor når jeg var liten da..så den hadde kun seter forran

 

øhhh hvordan i hælvette er det mulig lixom... når man ikke har ordentlig plass til en b23 lixom

Det har jeg sett så det er ikke noe stress, man har ikke baksete da ;)

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår